E39_Cato Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 har en 90 bmw 520 som jeg vurderer og sette diff på fra en bmw 535 da denne har "spærre" noen som vet om den går rett på? eller hva som evt må byttes i tilleg?
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 NEI! INGEN VEIT EN DRITT NÅR DU SKRIVER SÅNT EMNE! Lag en ordentlig beskrivende emnetittel og så gidder kanskje folk og svare i stedet for å bli irriterte. Les forumreglene and try again Må bytte bakstilling gitt.
E39_Cato Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 sorry hvis du syns innlegget var provoserende. men syns ikke det var vits i og lage en bok for og få svar på ett ganske enkelt spm for den som vet:) men takk for svar! har komplett 535 delebil så da tar jeg bare hele bakstillingen. spm da blir vel om det er no forskjell på mellomaksel fra en 88-89 535 til en 90 520.. skal lage en bedre tråd neste gang jeg lurer på noe
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Ja gjør det du. Behøver ikke lage en bok heller, du trenger bare skrive: passer diff fra 535 over til 520 E34? SÅ forklarer folk ja eller nei og evt hva du må gjøra. Det er vanlig "forum-høflighet" og det er bedre å ta tak i det før forumet renner over av tråder med teite overskrifter og fjortisser som ikke gidder ta seg 1 min og skrive en passende emnetittel.
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har alltid en dårlig dag. Irriterer meg at folk klager over ting i tråder i hytt og pine og folk som ikke klarer og lese retningslinjene og bare hyler hjelp hjelp.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 NEI! INGEN VEIT EN DRITT NÅR DU SKRIVER SÅNT EMNE!Lag en ordentlig beskrivende emnetittel og så gidder kanskje folk og svare i stedet for å bli irriterte. Les forumreglene and try again Må bytte bakstilling gitt. Vanlig "forumhøfflighet" som du kaller det, er vel også å ikke ha OVERDREVEN BRUK AV STORE BOKSTAVER..
PenguiN- Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 TheUltimateDrivingMachine, Ser du ikke rangen på sweetBMW? han er general og derfor en "eldre" på forumet og i henhold til din rang så er det ingen grunn til å være spydig når saken er avsluttet og trådstarter er satt på plass av nevnte person ifra forumet. Er du uenig i dette ?
Alpejohn Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Er bra folk sier fra, er irriterende når det står bare "hjelp" "se her" osv. Men blir for dumt når halve forumet kommer innom for og skrive spydige kommentarer da Gjør jo ikke sitvasjonen noe bedre, og det roter til tråden til trådstarter
Morty999 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 jeg får svare på spørsmålet jeg da.. og nei det går ikke skal du ha på 535 diff må du har travers til 535, drivaksler er større så du må ha større drivaksler.. og da må du ha nye bærebruer for å få på akslingene ytterst..
Bjørn 320 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Les punkt 1 på denne sida, så kanskje du får fleire svar. Eg, og mange med meg, svarer konsekvent ikkje på slike trådar.
E39_Cato Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 jeg får svare på spørsmålet jeg da.. og nei det går ikkeskal du ha på 535 diff må du har travers til 535, drivaksler er større så du må ha større drivaksler.. og da må du ha nye bærebruer for å få på akslingene ytterst.. takk for svar:) har komplett e34 535 delebil, så om jeg da tar hele bakstillingen så vil det vel da passe? regner med at innfestninger i karosseriet er like? isåfall blir det da bare evt mellomaksel som er ett problem? eller er denne lik?
SweetBMW Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 jeg får svare på spørsmålet jeg da.. og nei det går ikkeskal du ha på 535 diff må du har travers til 535, drivaksler er større så du må ha større drivaksler.. og da må du ha nye bærebruer for å få på akslingene ytterst.. Svarte jo på spørsmålet hans jeg og da nederst i første innlegget mitt hehe PenguiN: Takk for det! Generell kommentar: er ikke meninga å rase ut over folk som gjør detta, men det har blitt VELDIG mye slikt i det siste, og det står tross alt i retningslinjene man må godta for å bli bruker her. Angående overdreven bruk av caps lock så er det mulig at mitt var litt i overkant men det var mest brukt for å sette litt trykk på første delen av innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå