Kristian Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hehe, piggdekk da eller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Gleder meg til å se/høre den nye eksosen, hvis du skal til Gardermoen imrg? Dumt bana var såpass dårlig (etter hva jeg hørte), så tok ikke sjansen på å ta den utpå. Fikk du kjørt noe eller?Heftig lyd :=) og meget pen bil. Takk for det:) Hehe, piggdekk da eller;) Skulle vel hatt is-pigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Gleder meg til å se/høre den nye eksosen, hvis du skal til Gardermoen imrg? Dumt bana var såpass dårlig (etter hva jeg hørte), så tok ikke sjansen på å ta den utpå. Fikk du kjørt noe eller? Ja, det var temmelig humpete enkelte steder, fikk kjørt en god del ja. Måtte bare ta det litt piano på de humpete områdene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 For en bil! og for en lyd med eisenmann! synes det ble bedre lyd på klippet ditt enn på det klippet der du bestemte deg for å kjøpe eisenmann hvor har du kjøpt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Felgens kvaler Jeg prøver å velge meg et sett med felger, men har så vanskelig for å bestemme meg. Jeg er irriterende redd for å velge en type jeg ikke blir 110% fornøyd med så jeg har bestemt meg for å gjøre en del research. Det heller mot et sett, men det er interessant med andre innspill. De eneste felgene jeg VET jeg ville likt er de AC Sch. felgene som GS hadde på sin bil, men de koster over 70 tusen, så det blir litt utenfor sans&samling.. Jeg laster opp diverse alternativer og håper på tilbakemelding. Trenger et dytt i ryggen nå ORIGINAL SENK OG FELG Breyton GTS-R - SØLV. (Er det noen som hadde giddet å photoshoppe disse på bilen min? ) Breyton GTS fortsatt breyton - BREYTON RACE BBS - CH BBS CH Svarte BBS-CH? HRE P40 HRE P43 VMR 710 Til slutt, de felgene som koster like mye som en fin bil... (uaktuelt!) Ac-S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 VMR 710 eller BBS CH, no doubt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 BBS-CH i grå synes jeg så fint ut på bildet, men kanskje ikke like fint på en mørkere grå? Svarte felger er for banebiler spør du meg, det er eksepsjonelt få biler som kler det ellers. HRE P43 felgene kledde veldig bra den gråfargen (og kanskje det lyset) som var på bilen på bildene. Jeg vet vel ikke nok om disse felgene til å uttale meg om egenskaper, så jeg har bare kommentert basert på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Må du absolutt kjøpe helt nye felger da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Synes BBS CH satt bra jeg, men hva med BBS RS-GT eller BBS LM-Hypertrack? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 HRE P43 Bbs ch blir for kjedlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Nydelig bil! Hva med disse felgene da? Vossen VVSCV3 9 og 10,5 x 20". Med frakt fra USA kommer de på ca.15000kr. Moms kommer i tillegg. Skal være 5 års garanti på dem. Link: http://www.elementwheels.com/vehiclesearch.asp http://www.vossenwheels.com/gallery/Car ... VSCV3.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Rotiform!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Rotiform!! ditto rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå