Gå til innhold

Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012


 Share

Anbefalte innlegg

Så en hvit E24 635Csi på MacGyver isted! ;) Skal se den klarer EU, likevel, hvis ikke bremserøret / -ene er helt ihjelgjennomrustet, men å bytte bremserør er jo ikke allverden. Er det originalhjul, er det vel ikke store affæren, men skal den vises hos NAF, BT eller annet verkstedorgan? :)

Edit: ABS-lampen kan vel være dårlig kontakt på en av følerne / sensor(-er)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en hvit E24 635Csi på MacGyver isted! ;) Skal se den klarer EU, likevel, hvis ikke bremserøret / -ene er helt ihjelgjennomrustet, men å bytte bremserør er jo ikke allverden. Er det originalhjul, er det vel ikke store affæren, men skal den vises hos NAF, BT eller annet verkstedorgan? :)

Edit: ABS-lampen kan vel være dårlig kontakt på en av følerne / sensor(-er)?

Den skal inne hos GS i Trondheim. Er noe galt skal det selvfølgelig fikses. Men håper det ikke blir rot med understellet. Har så mye jeg skulle få gjort i høst, så håper jeg kan vente til neste år med å føre inn understellet i vognkortet.

Regner med ABS lyset bare er en krans. Kommer å går så sjeldent at det glemmes mellom hver gang den brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det.

Håper været klarner opp snart. Har planer om å vaske og polere 540'en og få tatt noen bilder av de sammen. To av mine absolutt favoritt BMW'er.

Liker planen, dette går fint, og bilen står nok sikkert på AU-kontrollen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye Pedi. Varmer ekstra når det kommer fra en jeg vet har god smak når det gjelder klassiske BMW'er. Frekventerer tråden din i stillhet rimelig ofte. Hatten av for arbeidet ditt. :)

Bilen din er en perle, kunne godt tenkt meg å sett den live. At jeg har god smak når det gjelder klassiske BMWer er ikke alle enige i (les: 02-gjengen), men jeg elsker E2X fra BMW. Skal det være noe utover det, så må det være enten E34, en moderifisert E9 (til nøds) og hvis noen tvinger meg opp i et hjørne - E30 M3 cab (med en S>14-motor selvsagt)

Besøk gjerne tråden min igjen, det gleder meg at du svinger innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den ruller en tur innom Retrogarasjen i løpet av neste sesong? Er det Sveio, Hordaland du holder til? Vi har gratis overnatting på Rica, så hender madammen og jeg tar oss en helgetur rundt om kring i landet, særlig plasser vi ikke har vært før.

Kunne ikke vært mer enig, elsker E21, E23, E24 og E28. Men har ikke hjerte til å bruke de som hverdagsbil. Av nyere BMW er det E34 som ligger nærmest hjertet. Derfor kjøpte jeg en nydelig 540i. Hatt den kun en mnd. men elsker den bilen.

At vi har en grisefin 520D E61 med alt utstyr går ofte i glemmeboka. Den er det samboeren som bruker, samt at vi bruker den på langturer når vi skal ha med bikkja. Dessuten går den billig og er driftsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, jeg bor midt i Sveio (Hordaland).

Du er alltid velkommen!

Madammen har en 118D E87 M-Tech som daily driver, men den vil jeg ikke vedkjenne meg engang. Den Baby-BMWen er en strøken bil med gocart-følelse, men ikke noe for meg. Derfor har jeg heller ikke den i avatar-lista mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gammel guttedrøm gikk i oppfyllelse da Originalpolizei kom på døra i sin strøkne Porsche 911 i dag. Fikk prøvekjøre en liten runde rundt Fossegrenda. Meget mekanisk bil med flott lyd. Originalpolizei har en egen evne til å finne strøkne biler. Selvfølgelig var kameraet med:

ys835zvgolh9xkb7awii.jpg

le1uhty6maoemas02wks.jpg

vr9lntyfconuadbyhsdq.jpg

h7osg7kx20nx7losmq71.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ESveen changed the title to Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...