norbakken Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gratulerer så mye Bedre bryllupsbil finner man ikke Ble overraskende bra den skinnbehandlingen du gjorde, beste måten for å få gjort det ordentlig er å ta ut setene av bilen ja. Ser så uforskammet bra ut denne bilen her, helt riktig i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Takk for det. Bilen ble med på noen av bryllupsbildene, er spent på hvordan det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Gratulerer masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Noen bilder fra dagen: Har over 900 bilder fra dagen, men utrolig få bra bilder av bilen. Fotografen tok endel kule bilder av den, men vi får ikke legge ut bilder pga. opphavsrett. Uansett, takk for gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Klasse ja!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Det er så stas å se!!! Jeg skal så kjøpe meg en E24 til i mitt liv! Å kjøre sin E24 med bruden må da være et minne for livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Opprydding stereo: Ble lei av anlegget som tok mye plass i baggasjerommet og alle kablene som lå overalt. Demonterte hele driten, fjernet signalkabler, jordkabler, plusskabel til batteri, kondensator og sikringsholder. Hadde fra før en spiller montert i baggasjerommet med AUX kabel trekt fram i coupen. Siden signalkablene og høytallerkablene gikk via baksetet, monterte jeg spilleren under baksetet og la fram auxen til håndbrekket. heldigvis var den innebygde forsterkeren god nok til å drive høytaleren. Lyden er satt høyt nok til at den kan justeres på mobilen og spilleren velger aux når den starter. Framme har jeg en tidsriktig spiller for syns skyld. Den originale bakplata manglet, men den kom etter tre dager fra BMW. Ikke verst! Slik bilen var ved montering av anlegget i 2007ish: Nye bakveggen, baggasjeromsgulvmatten må å en rens: Siden: Siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Gulv vasket og støvsugd, heldigvis ikke rust og se: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Noen interiørbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Og.... tilslutt noen stemningsbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Har du sjekket for rust under tettelista rundt bagasjeluke? Min var oppspist under gummien der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ser bra ut under lista untatt venstre nedre hjørne. Der er det rust på størrelse med en fingernegel. Ser ut som gummilista har mistet taket litt og det har kommet fukt i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Fikk satt på nye dekk forrige uke da høyre framdekk har lekt luft siden jeg kjøpte felgene. Dekkene var fra 2004 og 2006 så det skadet ikke uansett. Endte opp med Falken dekk fra GS siden jeg jobber i nabobygget og fikk en god pris. Bilen ble mye bedre å kjøre. Ingen tvil om at gammelgummien var knallhard. Problemet var at høyre framhjul fortsatt lakk luft. Fikk søkt etter lekkasje i dag og det viser seg at det lekker mellom senter/felgbane. Må demontere felgen og tette i mellom. Har aldri delt en slik felg før. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå