challenger Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Det finnes en side: >Klikk her< Hendig info å samle på i den linken, takk for den! Jeg lagra data-arket for bilen min på egen pc, kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Vehicle information VIN long WBAEC810X08182329 Type code EC81 Type 635 CSI (EUR) Dev. series E24 () Line 6 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M30 Cubical capacity 3.50 Power 0 Transmision HECK Gearbox AUT Colour ALPINWEISS (146) Upholstery ANTHRAZIT BUFFALO (0180) Prod. date 1984-02-03 Order options No. Description 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 530 AIR CONDITIONING Individual data: no Data Er dette en 3,5liter? Trodde og har lest meg fram til at dette var en 3,4liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Lurer på om det ikke er standard å skrive 3.5? Jeg mener, skulle de gått helt i sømmene, ville jo majoriteten av 635 da egentlig hete 634 Ifølge wiki så var det kun m30b34 som eksisterte da bilen din ble produsert. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M30 Du kan få det bekreftet ved å sjekke motornummeret som står stemplet inn over starteren, bak mot torpedoen som vist her: http://images.bimmers.no/files/gkxi5mfddyhq352s2nx6.jpg Jeg har linken til en dekoder for disse numrene hjemme en plass. Skal se om jeg ikke finner den igjen. edit: Ser at det faktisk ikke står oppgitt KW i utstyrslista di. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Da er det tre uker igjen til bilen hentes ut av vinterlagring. Jeg gleder meg som en unge, og tiden går ikke kjappere når det kommer slike pakker fra Strandveien: Dessuten har verdens beste samboer bestilt splitter nytt M-tech 1 ratt i bursdagsgave! Snakk om drømmedame Bilstein B6 H&R 30mm fjærer Nye motorfester Div. gummiunderlegg Ny midtpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Dette ser jo helt konge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Jepp. Gleder meg mest til å slippe den ødelagte demperen. Regner med dette blir komfortabelt nok på veien, samt 30mm ned blir passe lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hvor handla du bilstein demperne? Lurer på å bytte til det i samme slengen som jeg bytter til hr fjærer på min e24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Kjøpte de igjennom Lars Almlie på Strandveien Auto. Er ikke sikker på hvilken importør de bruker. Ring delelageret og hør med Lars. Han er behjelpelig. Var noe leveringstid da jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ok,hva kom de på? Regner med det må være en fin oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 4 dempere kom seg på ca. 6000kr. Blir spennende å se hvordan det er på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Stereohjelp: Har i dag ett Alpine IVA D310R anlegg med skjerm, styreboks, DVD spiller koblet opp mot forsterkere og høyttalere og sub. Styreboksen ligger under baksetet, skjermen er framme og DVD, forsterkere samt sub er i bagasjerommet. Siden jeg misliker skjermen i en E24, ønsker jeg og fjerne skjermen, styreboksen, DVD spilleren, men beholde forsterkere, høyttalere og sub'en. Siden alle signalkabler og strømkabler er koblet i styreboksen under baksetet tenkte jeg og trekke en USB tilkobling fra hanskerommet til baksete, og koble dette sammen med forsterkeren. Tips? Eller finnes det noen system som jeg kan legge under baksetet (som tar liten plass) som jeg kan streame musikk fra telefonen til? Som spiller tenkte jeg å sette inn noe slikt: Dette blir en dummy som jeg kobler til spenning for bakgrunnslys. Andre tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Bursdagsgave fra samboeren: Nytt Originalt BMW M technic Säkerhets-sportratt, produsert 07/1987. Originaleske: Fin patina med 25år gammelt støv: M-tech 1, blir prikken over i'en i 635'en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Passer dette i din bil da? Er det ikke noe bytte i 85 på baksiden på rattene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Bestilt etter chassinr. hos forhandler og det ser ut som det som sto på, men det ligger ikke her hjemme. Nå har det vært så mye fram og tilbake med disse rattene, så ikke gjør meg nervøs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Har akkurat lest gjennom hele tråden din Fy fader for en nydelig 6-serie du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå