Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Hvavar det med rettinga som ikke ble hundre da? Nysjerrig vet du :) Godt å få den igjen tenker jeg;)

noen linjer og kanter som ikke stemmer i det heletatt:P

var godt og få den igjen ja:)

Satan såmfin denne er!!!

takker:)

men å jævli å høy den var ! :D

hehe ja:P justert opp til og dra på verkste:P helt jævlig og kjøre blei den og med den høyda:P

men å jævli å høy den var ! :D

E jo greit å ha litt høyde på den, så det er mulig å få lakk på undersiden av hjulbuen, ikke sant? 8)

ja. var det jeg og tenkte. justerte opp fram og sånn at de kunne rygge og svinge og herje som de vil. uten og ta livet av buer:)

Råe hjul du har kjøpt deg bak der ;D

har jeg kjøpt de?:P når de fikk mere enn 0,6 bar med luft i seg såblei det litt annet og kjøre på og.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig at linjer å kanter stemmer ja, ellers vil man irritere seg grønn... . ser ut til at dette blir meget bra. gleder meg til å se ferdigbilder : D

hvilken lakksjappe bruker du forresten? jeg må finne meg ei ny sjappe siden de på innlandet la ned : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig at linjer å kanter stemmer ja, ellers vil man irritere seg grønn... . ser ut til at dette blir meget bra. gleder meg til å se ferdigbilder : D

hvilken lakksjappe bruker du forresten? jeg må finne meg ei ny sjappe siden de på innlandet la ned : (

Bruk bilskadereperatøren du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal gjør de. trur du han vil montere skjørt også? har sjekket etter boresjablong men finnes ikke... driver å følger med litt på ebay etter faceliftdeler og ; ) samt bakrutesenker! får kjøre meg en tur til han når æ har skilt igjen. beklager o.t : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig at linjer å kanter stemmer ja, ellers vil man irritere seg grønn... . ser ut til at dette blir meget bra. gleder meg til å se ferdigbilder : D

hvilken lakksjappe bruker du forresten? jeg må finne meg ei ny sjappe siden de på innlandet la ned : (

Det er viktig ja.. Solgte min 530d 03 mod pga dette etter den ble båkkørt da jeg sto iro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet de sjermen ? Alle linjer og kanter må være 110% på en bil av dette caliber:) gleder meg til å se bilder av den med go jula bak og skam senk igjen:)

Nei. De ente opp med og rette den som sto på. Acs hjula står på nå. Enn så lenge..

viktig at linjer å kanter stemmer ja, ellers vil man irritere seg grønn... . ser ut til at dette blir meget bra. gleder meg til å se ferdigbilder : D

hvilken lakksjappe bruker du forresten? jeg må finne meg ei ny sjappe siden de på innlandet la ned : (

Hadde nok fått mage sår hadde slutt resultatet sett sånn ut ja. Den er ikke sånn som den var før kræsjen og det burde den være.

Synd gutta på innlandet la ned Ja. Send meg en pm om du vil vite hvem som har bilen:) gidder ikke si hvor den står vis dere skjønner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...