jakobm5 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du skal ikke ut og kjøre schulz helgen 24-26? Kommer oppover for å besøke frøkna som flytter opp til Kristiansund til uka, så hadde vært kult å få med seg denne!! Ta turen til meg å da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Får se om jeg kjører, tror det kanskje blir fly, men kan alltids møte deg en tur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Blir konge å få den på veien igjen da skal bli godt det ja:) Du skal ikke ut og kjøre schulz helgen 24-26? Kommer oppover for å besøke frøkna som flytter opp til Kristiansund til uka, så hadde vært kult å få med seg denne!! hmm. om du kjører bil da så kan det vell hende vi krysserhverandre på turen. da jeg skal på lang tur den uka:P vet ikke når jeg kjører osv enda da men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ah;) driver å vurderer bil eller fly, koster jo fort 12-1300 med fly, men blir fort over det i bensin, er jo ikke akkurat bensingjerrig motor jeg har, til tross for det lave antall hk:p Hadde vært tøft å møtes iallefall, tror jeg drar oppover onsdagen en gang, og nedover søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ah;) driver å vurderer bil eller fly, koster jo fort 12-1300 med fly, men blir fort over det i bensin, er jo ikke akkurat bensingjerrig motor jeg har, til tross for det lave antall hk:p Hadde vært tøft å møtes iallefall, tror jeg drar oppover onsdagen en gang, og nedover søndagen ta bilen du,,,roadtripp er aldri feil og kjipern uten bil å da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 All klaring er god klaring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Feeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Baaah den er så clean, love it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Krysser fingra for at jeg får tatt en titt på denne om noen uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Godt å se at den er på veien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Godt å se at den er på veien igjen. +1 !!! Fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Feeet! Baaah den er så clean, love it. takker:) Krysser fingra for at jeg får tatt en titt på denne om noen uker! jeg blir nok og ta turen nedover midtveis den uka. usikkert når enda. Ser bra ut! takker:) ser bra ut på bilder:) Godt å se at den er på veien igjen. +1 !!! Fine bilder!! takk for det:) er veldig morro og ha den på veien igjen. har litt små ting som skal gjøres framover så blir kanskje noen updates snart. i mellomtiden får dere nøye dere med noen "sommer" bilder:) fra mobilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 noen mobil bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå