Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

DIGGER Hartge-looken 8)

8)

Sinnsykt rå nå altså! Tar av meg capsen!

takker ståle 8) skal nok få noe kult ut av din nye bil og når den kommer;)

Fy faen nå lika i na bilen din jævlig godt!! 10x finar med hartge front og hjul!!

Hmm hvor fikk du tak i hartge front? mulig og skaffe ny?

Mvh Jørgen

hehe:) ble faktisk mye bedre ja. bare synd fronten er omtrent umulig og oppdrive samt i glasfiber. er ikke sikker på om den er org siden den er i glasfiber men alpina er jo og i glasfiber orginalt så ikke godt og si. denne har ligget på dele lagret mitt ei stund nå. har og alpina liggende som jeg kan montere:)

liten film. måtte teste før jeg sa den var klar til gatebil. beklager dårlig mobil film men hører litt at det funker hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble jo solgt i 2009..

Har du noen anelse eller noe som veit om åssen stand denne er i nå. er jo litt morro at det er flere av disse i Norge !

Husker jeg vurderte kjøp av denne når jeg så`n... vare bare litt treig.

vvf7be0mqunliuu9ukwj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere Schulz'er i Norge. Sammigun har gamle min, som er nok det råeste utgangspunktet Schulz her i Norge. Det er en 1988-registrert Schulz 528i, som den eneste i Norge. Resten er 520i og 525i, og vanligvis endel år eldre.

BTW.. BMWMarianne har vært innpå her siden 2011, men da under samboerens nick.

Ang Hartge...

Smaken er som baken, og Hartge er ikke helt min greie. Men synes den fronten kledde bilen din. Felgene har jeg aldri likt, så jeg holder en knapp på de gamle du har/hadde. Men at det er kult med Hartge-detaljer, ingen tvil.

Jeg synes faktisk at din bil med M5-lippa gjorde bilen din diskré og lot råskapen ose ut fra E28-linjene av seg selv. Nå er stylinga litt mer fremtredene. Men du velger jo selv hvilken stil du vil kjøre. Jeg har min, du har din - og det er jo det beste. At bilen din fremdeles er rå, levner det ingen tvil om uansett.

Ikke kritikk, bare min mening - regner ikke med du tar deg nær av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang flere schulz i norge så er det nok noen ja. vet om en som sønn av eieren (som jeg enda ikke har fått taki) mener at er en orignal 535i og den hadde vært noe og fått kloa i sånn at jeg har kunnet fått godkjent litt mere effekt enn b20 hvertfall.

Ang Hartge...

Smaken er som baken, og Hartge er ikke helt min greie. Men synes den fronten kledde bilen din. Felgene har jeg aldri likt, så jeg holder en knapp på de gamle du har/hadde. Men at det er kult med Hartge-detaljer, ingen tvil.

Jeg synes faktisk at din bil med M5-lippa gjorde bilen din diskré og lot råskapen ose ut fra E28-linjene av seg selv. Nå er stylinga litt mer fremtredene. Men du velger jo selv hvilken stil du vil kjøre. Jeg har min, du har din - og det er jo det beste. At bilen din fremdeles er rå, levner det ingen tvil om uansett.

Ikke kritikk, bare min mening - regner ikke med du tar deg nær av det ;)

smaken er som baken vettu:) har kjørt den annonyme m5 looken i 2 sesonger nesten sammen med acs så var på tide med litt forandringer. og har fått mange spørsmål om acs hjula selges og m5 leppa. men m5 leppa drar ikke fra verkst men muligens acs hjula får ny eier.skjer nok mere på den utsende fronten men for nå så er jeg veldig fornøyd med hartge looken. og det skal litt mere enn meninga til folket her inne før jeg tar meg nær av det men synes det er flott at folk sier hva de mener sånn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke at du skal bytte stil pga min eller andres mening. DET hadde vært no dritt om alle hadde vært som meg og min stil - det kunne blitt en lang og kjedelig rekke med høye E28er med Alpina-frontspoilere... ;)

Jeg liker å høre andres mening, for så å ta min egen avgjørelse. Og vi to har ikke så vidt jeg vet noe usagt, så at jeg kan være ærlig er ingen problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva pedi mener her ja. Alikevel ble ny looken over all forventning, og fantastisk rått på en annen måte en forige look. Det syns jeg er veldig bra å få til. Det å ha en rå bil, for å så forandre utseende til et nytt et, som er lile tøft, bare på en annen måte;)

Du har vel forøvrig kjørt den anonyme m5looken mer en 2 sesonger Halfdan, vist en tenker på andre biler:)

Du vet vel uansett hva jeg syns, og liker. Tenkte bare å dele meningene mine her;)

Gleder meg at du endelig har fått på dekselet over fordeleren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...