BMW E30 325 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 flere sider med mas ang farge er blitt populært på bimmers. drit kjedelig.. +1, men gøy med respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 ja vist det er om og gjøre og få flest sider på kortest mulig tid så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Mer intrisert i bilder av hele bilen jeg:) men for søk del spent på fargen:) er i Kristiansund denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Kristiansund? Jeg kommer i land i Kristiansund neste mandag, er dere langt fra flyplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Jeg vet fargen Og ja, den er i Kristiansunds-området, ikke langt fra Kvernberget, Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Hmm... Jeg er i land 1530 ca, og flyet mitt går rundt klokka 2100 tror jeg.... Blir vel kanskje litt snaut med tid da... (ehh... Kvernberget sa meg vel egentlig ingenting, hehe.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Da har du stooore mengder tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Da har du stooore mengder tid Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 4 minutt unna flyplassen holder halfdan til, OM man kjører halfdan stil selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Men ca 5 minutt med livet i behold da? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Men ca 5 minutt med livet i behold da? Hehe... Om han kjøre bilen min (stålbenk med hjul som mora til halfdan beskrev den ) så kan du beregne 6 minutt om du vil ha ryggen i god behold.. Bruksbilen hans starter ikke å jeg er på båt atm så han låner touringen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 For å være helt ærlig hadde jeg kansje ventet et mer spenstig fargevalg. Bli vel noe annet når man får se det på hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Kvernberget? Der surra jeg jo rundt for et par uker siden:o noen som kjenner til gutta som har garasje ved bohus ved sundbåtbrygga på gomalandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Der jeg å Vatn har tre-fem garasjen det Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Tøft ola, er det noen av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå