Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

slik blei eksosen. men skal bygges om da lyden blei stygg i mine ører. er bråker for mye + den fikk slik snerr/rasle lyd. og det vil jeg ikke ha.

Alle beist snerrer ! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk simons og få sånn "Bilcross" Lyd av eksosen.

Jeg har bygget eksos til min e28 me en liten simospotte i midten og en remuspotte bak og det ble ikke så verst, men er litt for mye dur inni bilen på jevn kjøring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du glemte og polere eksosen ;) hhahaa! :D

er ikke rustfritt alt så blei lakkert svart.

Har ikke noe problem med lyden av simons på min m20 jeg, men :wink:

brukt du biltema rør eller vatne? *grøs*

du har ikke lyd i din m20 du. neida. grunnen til stygg lyd er vel grenrøra + at det er ikke xpipe på eksosen nå og det er ganske små lyd dempere så blir nok bedre når den blir bygd om. :)

ikke brukt biltema rør nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiteste rør!! :D

Må jo ha to 50mm blanke enderør som stikker litt ut mot høyresiden skrått, tror jeg kunne blitt tøft på denne her ;) quote]

det blir jo bare teit når han har sentrert eksos da. ha den som den er. dritgrom bil!!

Jaja, blir jo annerledes og tøft, hver sin smak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alle hatt slik pågangsvilje, peiling, tid og penger til å holde på slik hadde det jammen vært maaange strøkne BMW'er rundtom! :D

Ja, og legg gjerne til ledige timer, ungefritt og ingen kjerring som maser:)

Jeg var på besøk i garasjen til Vatn på mandag, mens jeg ventet på flyet mitt videre.

Ble henta på flyplassen av 2 trivelige ungdommer i en mindre trivelig E30 (hehe...).

Fikk kikka på denne Schulz'en, og kjente igjen at det stakk i meg tanken på at jeg hadde en slik en selv for endel år siden... Heldigvis så er den i Sammiguns eie nå, så den er nesten i familie, så og si ;)

Hadde det morro i Kristiansund, og vil takke for gjestfriheten som ble meg vist. Kanskje vi kan ta det igjen en gang senere, når bilen er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...