Anders_w Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 kongeprosjekt!! detta må bare bli helrått håper dere skal kjøre Stanceworksstyle på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Tøfft! Må få ut flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Spesiell bil, denne blir feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Hva motor får den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger. Eller rest til dønn orginal. Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger. Eller rest til dønn orginal. Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. akkurat det jeg mente med mitt forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 kongeprosjekt!! detta må bare bli helrått håper dere skal kjøre Stanceworksstyle på den blir ikke noe høyere denne enn de andre bilene jeg har hatt. Tøfft! Må få ut flere bilder! det blir! Hva motor får den? ikke godt og si da bt bil ha papir fra schulz for og godkjenne den med mer effekt Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger. Eller rest til dønn orginal. Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. nå er all rust tatt her da. m5 motor får den ikke men gromt understell får den med 3cm klaring på traversen tror jeg den er senka og felgene er litt over gjennomsnittet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 var litt sløv på bilde taking av sveise jobben men har noen bilder da. ny struktur under støvete og jævlig men ser sikkert at jeg har sveisa om reservehjulsbrønnen og sentrert eksos istedet for nesten på mitten kommer mer:D Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg er forelsket <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg er forelsket <3 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Schulz er artige vogner. Onkel og tante hadde en for mange år siden, det var en rød 518i. Den sprakk flere ganger i skjøten ved D-stolpen og ble solgt pga det, men jeg skulle gjerne hatt tak i den bilen nå i dag. Rune og jeg har snakka om det flere ganger å spleise på en å lage likbil av den. Det må jo være den den beste tenklige siste reis for oss E28-entusiaster. Først en heftig sladderunde fram til kirka før kisa bæres ut av bilen mens S38'n banker hardt og nådeløst på turtallsperra i en heftig burnout Det er det man kaller begravelse med stil! Denna blir grym Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Stilig prosjekt Mulig det står i tråden men jeg har ikke sett det, men hvor mange E28¨r blei levert i Touring? Ser ene mekanikeren har Volvo genser på. I det tilfelle så blir nok bilen forfulgt med uhell resten av levetiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 for å være litt barnslig: jeg ville heller brukt en volvogenser og slitt den ut enn en bmwgenser hvis jeg hadde vært i besettelse av noen av delene Først synes jeg e28 var mer eller mindre stygg, men har blitt ganske betatt av designet i ettertid, så tør ikke si noen vonde ord om schultzen, skal bare la denne tråden synke inn litt og følge godt med på hvordan den blir når den er ferdig kan ikke tenke meg den blir noe annet enn dødsrå ettersom det er Vatn som driver på Enn så lenge synes jeg den ser sær ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Dæven steike, her går det unna! Rått prosjekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Åh for en fin klassiker, gleder meg til å se på denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå