|Ole| Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Tingen med "tuning" yrket er att det fungere på samme måte som alle andre yrker, det er altid konkurranse og derfor er det nokken konkurenter som altid slenger ut rykter og nedlatande informasjon om dei andre. Sånne ting må man nesten få egne erfaringar om for det er altid nokken som har dårlege erfaringer, gjelder også motsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Jeg har vært hos Bjørnstad 3 ganger med egne biler, og vært med med andres biler. Jeg vurderer ikke annen plass å mappe bilen min på. Har fått kjempeservice der, pluss support kveld, natt og helligdag. Tingen med "tuning" yrket er att det fungere på samme måte som alle andre yrker, det er altid konkurranse og derfor er det nokken konkurenter som altid slenger ut rykter og nedlatande informasjon om dei andre. Sånne ting må man nesten få egne erfaringar om for det er altid nokken som har dårlege erfaringer, gjelder også motsatt... evig eies kun ett dårlig rykte;) blir vell og mappe litt ettervei til og begynne med så får jeg ta bremsinga sånn som det kommer. hjula som står på bilen er til salgs foresten. så vis dere er int er det bare og si fra. viewtopic.php?f=18&t=215850 nå tror jeg jeg skal en runde i verkste. se om jeg får gjort noe fornuftig. go helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 azev hjula er solgt. og blir vell fortsatt og se på en e28. er snart ferdig med og tilpasse innsuget så det blir vell sveisa nesteuke. så fikk jeg noe fine deler i posten i dag. blir noe annet og se på bakfra i sommer:D mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Se der ja, hva er bredden på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Liker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Gratulerer med de råeste felgene. Er bare "litt" misunnelig på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Se der ja, hva er bredden på de da? blir vell 9 og 10,5x17 http://images.bimmers.no/files/n0spb3l0tv71bf29ke1l.jpgLiker!!! bli bra ta? litt ny lakk osv no så Gratulerer med de råeste felgene. Er bare "litt" misunnelig på deg. takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Gud jeg elsker opplegget ditt. Skikkelig godbrei felg, en bil du neppe ser maken til og litt god plystring når du drar av gårde. Kjøre 265 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 tviler sterkt på at han skal ha 265 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Må jo ha litt bredde ?: D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Dekkstrekk som er tingen til Vatnboy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 bøst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Fete hjul. Skal du bruke ac sentra eller hartge sentra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hehe. Blir nokk ikke noe 265 her nei for det går ikke når hjula står så langt utmot kanten og så langt oppi buen. Blir nokk og kjøre med acs hjula. Hartge hjula er det Mye mer jobb med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå