Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Tingen med "tuning" yrket er att det fungere på samme måte som alle andre yrker, det er altid konkurranse og derfor er det nokken konkurenter som altid slenger ut rykter og nedlatande informasjon om dei andre. Sånne ting må man nesten få egne erfaringar om for det er altid nokken som har dårlege erfaringer, gjelder også motsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos Bjørnstad 3 ganger med egne biler, og vært med med andres biler. Jeg vurderer ikke annen plass å mappe bilen min på. Har fått kjempeservice der, pluss support kveld, natt og helligdag. :)
Tingen med "tuning" yrket er att det fungere på samme måte som alle andre yrker, det er altid konkurranse og derfor er det nokken konkurenter som altid slenger ut rykter og nedlatande informasjon om dei andre. Sånne ting må man nesten få egne erfaringar om for det er altid nokken som har dårlege erfaringer, gjelder også motsatt...

evig eies kun ett dårlig rykte;) blir vell og mappe litt ettervei til og begynne med så får jeg ta bremsinga sånn som det kommer.

hjula som står på bilen er til salgs foresten. så vis dere er int er det bare og si fra.

viewtopic.php?f=18&t=215850

nå tror jeg jeg skal en runde i verkste. se om jeg får gjort noe fornuftig. go helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

azev hjula er solgt. og blir vell fortsatt og se på en e28.

er snart ferdig med og tilpasse innsuget så det blir vell sveisa nesteuke.

så fikk jeg noe fine deler i posten i dag. blir noe annet og se på bakfra i sommer:D

n0spb3l0tv71bf29ke1l.jpg

9x6ety3x7e9cfxh1vauo.jpg

hqgoy3mbs5puiu9k8fv9.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Blir nokk ikke noe 265 her nei for det går ikke når hjula står så langt utmot kanten og så langt oppi buen.

Blir nokk og kjøre med acs hjula. Hartge hjula er det Mye mer jobb med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...