Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Du har kanskje tenkt på det allerede uten at jeg vet det, men får ikke etpar sylindre mindre lufthastighet, og trykk, enn de andre med det plenumet der? Ser for meg at de 4 i midten får ladertykk og de i enden må suge, sånn worst case ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje tenkt på det allerede uten at jeg vet det, men får ikke etpar sylindre mindre lufthastighet, og trykk, enn de andre med det plenumet der? Ser for meg at de 4 i midten får ladertykk og de i enden må suge, sånn worst case ..

nei. det skal ikke være noe problem. det jeg har lagd er ett deffuser plenum og det fordeler lufta ganske så jevnt. og vis du ser på mange andre plenum som er lagd rundt om kring så er nok ikke dette noe værre håper jeg:)

det vil det vel i teorien bli uansett hvordan innsug man har så lenge det ikke er akkurat like lang vei for luften til alle sylindre?

hadde vært morro og tatt en flow test på div innsug rundt om kring. jeg har spesielt lyst til og teste dette kontra ett orginalt m30 innsug. vært morro og sett om jeg får noe lønn for strevet. og ikke bare ett bra utsende i motorrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg hadde ikke bekymra meg for den biten iallefall. :)

:D satder på at det funker uten noe tull ja:)

Blir det noe aktivitet oppe i Dal`n i helga da? Kommer til KR i morgen, å blir sikkert til over helga en gang :)

nesten altid liv oppi daln vettu:) bare ta turen innom det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...