Pedi Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Ser bra ut det motorrommet Halfdan. Veldig bra! * liker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ser bra ut det motorrommet Halfdan. Veldig bra! * liker * Neinei. Ser greit ut enda. Men håper det ser bra ut til slutt:) mange timer med gnikking og fabrikering igjen enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Du har kanskje tenkt på det allerede uten at jeg vet det, men får ikke etpar sylindre mindre lufthastighet, og trykk, enn de andre med det plenumet der? Ser for meg at de 4 i midten får ladertykk og de i enden må suge, sånn worst case .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 det vil det vel i teorien bli uansett hvordan innsug man har så lenge det ikke er akkurat like lang vei for luften til alle sylindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Du har kanskje tenkt på det allerede uten at jeg vet det, men får ikke etpar sylindre mindre lufthastighet, og trykk, enn de andre med det plenumet der? Ser for meg at de 4 i midten får ladertykk og de i enden må suge, sånn worst case .. nei. det skal ikke være noe problem. det jeg har lagd er ett deffuser plenum og det fordeler lufta ganske så jevnt. og vis du ser på mange andre plenum som er lagd rundt om kring så er nok ikke dette noe værre håper jeg:) det vil det vel i teorien bli uansett hvordan innsug man har så lenge det ikke er akkurat like lang vei for luften til alle sylindre? hadde vært morro og tatt en flow test på div innsug rundt om kring. jeg har spesielt lyst til og teste dette kontra ett orginalt m30 innsug. vært morro og sett om jeg får noe lønn for strevet. og ikke bare ett bra utsende i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Her er en veldig bra tråd angående innsug og design: http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=127863 men han har jo tilgang til fint utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 har sett den tråden der ja:) har diskutert litt med forskjellige folk:) og kom fram til at et slik innsug med mitt design ville helt sikkert funke bra til mitt effektutak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja eg hadde ikke bekymra meg for den biten iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Blir det noe aktivitet oppe i Dal`n i helga da? Kommer til KR i morgen, å blir sikkert til over helga en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja eg hadde ikke bekymra meg for den biten iallefall. satder på at det funker uten noe tull ja:) Blir det noe aktivitet oppe i Dal`n i helga da? Kommer til KR i morgen, å blir sikkert til over helga en gang nesten altid liv oppi daln vettu:) bare ta turen innom det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Plinger vel på eller dukker opp i løpet av helga tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Spiser middag oftere i sjappa enn hjemme vi to halfdan? ser deg sikkert ila helga da jørgen:) innsuget blir bra, tro meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 hehe stemmer vell det ja marius:) er kjekt det:) gleder meg til sommern igjen jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Jeg og, blir en kjempe sommer med mange treff forhåpentligvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Ja satser på det marius:) Har hatt noen sløve dager nå. Men fikk demontert alle ventilene og vaska toppen litt her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå