Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med pokal!

Vel fortjent, så mye tid og penger du har lagt i denne bilen, så skulle det vel bare mangle!

Og ikke minst hvor sjelden bil dette er, begynner jo å bli få e28 sedaner ute også :P

Hadde vært utrolig morro å få sett denne live JA! : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler et lys foran eller? :P

hehe ja. går noen pærer i ny og ne.. tror ikke de liker stivebiler:P

Tøft bilde! ;) grattis med pokal, vel fortjent! ;)

takk takk. savna e39n din der!

tøft bilde ja :D gratulere me pokal :)

takk:)

Gratulerer så mye med pokal :) GLEDER meg til å få sett denne på ett eller annet treff i sommer!

takker. vi savna og se e30en din der i år! hadde gjort seg med den og:)

Gratulerer med pokal!

Vel fortjent, så mye tid og penger du har lagt i denne bilen, så skulle det vel bare mangle!

Og ikke minst hvor sjelden bil dette er, begynner jo å bli få e28 sedaner ute også :P

Hadde vært utrolig morro å få sett denne live JA! : D

takker. bilen har blitt veldig bra ja. men er fortsatt mye igjen mener jeg. men jeg kjenner jo bilen inn og ut nå etter så lang tid. kommer nok til og bli sett på div treff framover så vi får håpe flest mulig få se den:)

Gratulere med pokal, den fortjente du virkelig! Vært ei fantastisk morsom og minne verdig helg, hele veien:D

http://img.tapatalk.com/555df9e7-aaa1-04b3.jpg

go knall helg ja! hadde aldri kommet me dit hadda ikje du og fruen stilt opp nånn tima der. og dem andre som va med dem siste timan der:)

Ett år siden du hentet Shulzen! Fornøyd med hva du har fått til på det året? :)

:D sykt morro at du la merke til det. er faktisk ett år akkurat siden jeg henta den nå ja. synes den har blitt jævla bra på det året ja.

gratulerer med pokal, stort finere e28 tror jeg ikke det finnes :) er noe magisk med at den er stasjonsvogn tror jeg!

jeg liker godt bmw sine touringer jeg ja. og når jeg kom over denne så måtte jeg ha den. utentvil.

Gratulerer med pokal! Artig å se bilen live.

takk takk:D bare og slå av en prat da:) litt seint nå kanskje men;)

Hehe ja vi kan ta det igjen siden, hadde vært trivelig det. :)

jepp. lurer på og dra til våler i helgen.

tok noen bilder av denne på treffet i helga !:)

morro:) om det er flere som har bilder så bare og poste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gromt gitt:)

Sko hatt deg en turbo "bleie" på eksos huset, bare sånn for å ha pirka på noe :wink:

den er på vei;) i grå. "sponsoren" hadde sølv greier på lager men da kjører jeg heller noen dager uten:P

skulle hatt noe på dempertårn og litt på panser og egentlig. kommer vell og kn filter og nye hjulmuttre i samme pakken:)

Gratulerer med pokal! Vell fortjent! Må nok være noe magisk med denne bilen ja :D

takker for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...