Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Snakka med en på jobben i går, han mente å huske at foreldra til en kompis av han hadde en e28 touring for noen år siden. 2.8 turbodiesel. Veit du om det kan være tilfelle? :) tenkte du har fått litt peil på disse bila nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med en på jobben i går, han mente å huske at foreldra til en kompis av han hadde en e28 touring for noen år siden. 2.8 turbodiesel. Veit du om det kan være tilfelle? :) tenkte du har fått litt peil på disse bila nå :D

Hei. 2,4td det da i såfall. Så vidt jeg vet så leverte ikke bmw noen 2,8diesel på 80-tallet

Er forøvrig på godvei til våler nå.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å se denne vogna, men ble ikke no Våler på meg gitt..

Banebilen nekta å starte dager før avreise, så syntes det var litt surt.. får bare håpe jeg får se denne live en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro og høre. :-)

Akkuratt nå sånn ca så skulle vi ha svinga inn til våler. Men sånn gikk det ikke. Nå står jeg på ei havarilomme langs e6 med rasa motor. Det var sinnsykt gøy så lenge det varte. Har ett håp om og få stilt ut i morgen uansett da. :-) kan ikke gi opp fordi om jeg rasa motor vell?

thl3eas76zxj0lp1e987.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybygd?bare byttet kam og topp :)

Men reg havari er kjipt :/

Å faen...

Trodde han bytta alt jeg...

Registerhavari er no dritt, men for å se det positive i det - så kan han være heldig og slippe "billig" utav det, og kun må fikse komponenter i toppen. Er så kjipt å måtte hive ut motor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...