Markus E30 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Snakka med en på jobben i går, han mente å huske at foreldra til en kompis av han hadde en e28 touring for noen år siden. 2.8 turbodiesel. Veit du om det kan være tilfelle? tenkte du har fått litt peil på disse bila nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Snakka med en på jobben i går, han mente å huske at foreldra til en kompis av han hadde en e28 touring for noen år siden. 2.8 turbodiesel. Veit du om det kan være tilfelle? tenkte du har fått litt peil på disse bila nå Hei. 2,4td det da i såfall. Så vidt jeg vet så leverte ikke bmw noen 2,8diesel på 80-tallet Er forøvrig på godvei til våler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Har så lyst til å se denne vogna, men ble ikke no Våler på meg gitt.. Banebilen nekta å starte dager før avreise, så syntes det var litt surt.. får bare håpe jeg får se denne live en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Morro og høre. Akkuratt nå sånn ca så skulle vi ha svinga inn til våler. Men sånn gikk det ikke. Nå står jeg på ei havarilomme langs e6 med rasa motor. Det var sinnsykt gøy så lenge det varte. Har ett håp om og få stilt ut i morgen uansett da. kan ikke gi opp fordi om jeg rasa motor vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 flaks at det går ann å bo inni kantene dine i det minste Edit: og selfølgelig, lykke til ! krysser fingre og tær hjemme i kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 flaks at det går ann å bo inni kantene dine i det minste Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 flaks at det går ann å bo inni kantene dine i det minste Haha! Kjipt med motorras, men men.. Kommer sterkere tilbake?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Motorras? Seriøst? Ingen spøk? Uffda, dettte unner jeg ingen. Men hva er skjedd, og hvorfor? Motoren er jo nybygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Nybygd?bare byttet kam og topp Men reg havari er kjipt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Nybygd?bare byttet kam og topp Men reg havari er kjipt :/ Å faen... Trodde han bytta alt jeg... Registerhavari er no dritt, men for å se det positive i det - så kan han være heldig og slippe "billig" utav det, og kun må fikse komponenter i toppen. Er så kjipt å måtte hive ut motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 kommer sikkert noe bedre ut av dette... dere får ha lykke til videre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Kjipern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 På vei hjem å fikse topp nå 6 bøyde ventiler og en knekt vippearm skru på gatebil er sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Sux delux.. og en påminnelse til meg om at jeg har reim og strammehjul liggende klart, her skal det byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Med litt mortyfiks er den å se på banen i morra å missbruke litt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå