Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

nå kjørte halfdan bare noen runder med den. jeg kjørte 2 "heat" og halfdan 1 i mellom di to :P hehe arti :D

men fært gikk det nå ikke. men meget godt til å lade kun 0,4 bar. og med toyo proxes 245-40-18 bak med lite luft i så spant den ikke så veldig :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da har vi kommet hjem og fått sovet litt igjen. helga gikk jo ikke helt som planlakt da morten måtte komme på e6utenfor hamar og slepe oss til våler. fikk noen rare blikk og tåpelige kommetarer på tur inn siden vi blei slepa inn:P men vi kom oss nå frem og letta på topplokket og der var det ei knekt vippe og noen bøyde ventiler:P så så vi det at muttern på kammen hadde løsna så vi fant grunnen til havariet. men bestemte oss for det at vi ikke orka og begynne og skru før kjøringa var ferdig. så vi begynte ikke og skru før kl var nesten 7 tror jeg. kl halv 9 var vi på tur hjem til morten med toppen i bagasjen på isen hans. så bytta vi noen ventiler før jeg kjørte til drammen for og hente ny topppakning. på tur fra drammen så blei jeg stoppa i litt høy hastighet av en trivelig politimann som sa det at neste gang så blei det sikkert dyrt siden han ikke hadde kamera i bilen:P kjørte til morten henta han og toppen og var på våler igjen til kl 5. sto opp i 9-10 tiden tror jeg og kl halv 1 så var bilen gått igjennom teknisk og var klar for banekjøringa.

(jeg skulle jo egentlig bare dit for og stille ut men hadde blitt mye pes og vaske og styre når bilen måtte slepes. så vi dreit i det og tenkte vi skulle få den opp og gå og kjøre litt på søndag istedet siden jeg ikke fikk stilt ut. så var det ikke så myefolk utpå på søndag:) )

siden jeg gikk tom for strøm på mobilen og ikke fikk lada den så har ikke jeg noe serlig med bilder men håper alle som har sett den og tatt bilder av den kan legge ut.

vill takke alle som var med og hjalp til og en spesiell takk til morten som fiksa deler osv.

bilen funker fint som f på banen men skulle hatt litt mere trykk og det blir når det kommer nye pumper:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...