Gå til innhold

Hva er disse pakkene på 5-serie (E61)?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

7RP Advantage pakke inkluderer cruisekontrol, alarm, koppholdere, skipose og takrails..

Innovation pakke ble ikke levert i Norge, men den har pleid å inneholde navi business, comfort access, xenonlys, PDC, Aux/USB og slikt småtteri.

Takker så mye for svaret, dette er en tyskimport som du kanskje skjønte utifra innovation pakken, men jeg har ikke navi business, det er professional. men resten av det du nevnte er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her siden dette handler litt mer om import av 5-serie enn den andre tråden.

Hvor mange kollisjonsputer var standard på e60/61 i Norge?

Såvidt jeg kan se, er det kun de bak som kan kjøpes som ekstrautstyr, noe som skulle tilsi at seks er standard?

I Tyskland virker det som om det er fire som er standard, mens sidene og bak(?) er ekstrautstyr, slik at man kan enten ha fire eller åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bil på vei til meg :) Komfortstoler, navi, de nevnte pakkene, bluetooth, USB, PDC og litt andre småting jeg skal kose meg med :)

Noen som vet omfanget av å omprogrammere hjulstillingen bak så den blir lavere? Tenker f.eks. 30mm fjærer framme fra Eibach men bak er det bare å programmere om ettersom jeg forstår? Er det dyrt evt.? Og må man ta hjulstilling på alle fire hjul da også vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...