Gå til innhold

rot med deler hos gs bildeler.

Share

Anbefalte innlegg

har en bmw e91 der jeg skal bytte høyre endeledd.

dette er jo en grei jobb så jeg bestillte del nr 31402384 som er et billigere alternativ til del 32106765089(er merket med endeledd høyre side i nettbutikken hos gs)

rigger meg til å skal bytte den og oppdager at delen er merket med L.

kort sagt min planlagte trondheimstur måtte gjennomføres i arbeidsbilen da delen er feil.

når jeg kom hjem fra turen så gikk jeg på nytt inn i nettbutikken og bestiller nok en gang endeledd høyre side. rigget meg til i dag igjen for å bytte og jaggu har jeg fått et endeledd til venstre side enda en gang.

sjekket nå delenr opp imot online etk og gs har forbyttet nr på endeledd høyre/venstre.

sjekket også prisen på gs/koed på denne delen og koed sin er faktisk bare halv pris av gs.

grrrrrr måtte bare få ut litt frustrasjon :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte komplett foringssats til forstilling på min bil, i butikk, både bestiller og henter alltid i butikk, men denne gangen fikk jeg SMS fra posten om at det lå en pakke der, synes det var litt rart at alle foringene lå i en konvolutt, viste seg at de hadde sendt meg èn casterstagsforing.. Ble en dyr foring det.

Siste 5 bestillingene hos dem har det alltid vært noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte et vannrør til min s50b32 siden motoren var engelsk, måtte røret byttes til venstrestyrt bil!

når jeg fikk pakken hadde de sendt meg et rør for høyrestyrt bil, haha finnes ikke på nettsiden engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen negative erfaringer med GS bortsett fra dyre deler og at dem er TREIGE på å sende varer selvom det står dem er på lager... Går raskere å bruke koed jo! Og dem sender fra Danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs sender alltid raskt ut til meg, så må burde vel få med at jeg ellers er fornøyd med gsbildeler. Er det noen som er treige så er det koed,

men bruker koed mer og mer, sparer jo masse cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mye tull da jeg skulle ha pris på service og no. først fikk de regnet pris. men da hadde de regnet den til feil by, så jeg spurte om det blir det samme og om jeg evt kan ta med en ting til (toppdekselpakninger) så de skulle ordne det men har ikke hørt mere fra de. leeenge siden begynner å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet så fryktelig mye fra GS, men jeg har ikke noe å klage på, greie priser, det eneste som kan være noe dritt er tiden det tar i posten..men det er jo ikke GS sin skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir berdre fra tirsdag da det begyner en ny mann på gs :D

Grattis. Sitte i kassa eller på lager?

Stort sett god erfaring med gs selv, høres da ut som trådstarter burde sagt ifra istedenfor å bestille ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler stort sett i butikken i oslo og er rimelig lei av og få beskjed om og komme tilbake neste dag eller to dager senere for og hente og delene fortsatt ikke er kommet, har prøvd ett par ganger og vente på sms men da har jeg ikke hørt noe fra dem. har også fått fakturaer i posten på deler som er betalt kontant men dette har de rettet opp med engang men litt kjedelig og ta de ekstre turene ned dit for og ordne det. men ellers er de fleste der både hyggelige og hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå ikke hatt noen negative erfaringer med GS bildeler selv så jeg er godt meget fornøyd med servicen der i gården.

Prisene kunne gjerne vært mere på internationalt nivå , rart att alt må være dyrere i Norge :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor går jeg alltid til butikken for å bestille. Evt. ringer de. Da får man rabatter samtidig som at man får delene etter 2 virkedager.. :)

Det er GS som gjelder viss man vil ha deler kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...