gaasen Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Vurderer å handle e92 M2. Har ikke bestemt meg enda da jeg anser dette for å bli ett solid tapsprosjekt, men vi får se. Har vurdert Ferrari og sett på lambo, men konkludert med at M3 er kulere enn 360 til ferrari og 430/gallardo blir for dyrt. Men er også usikker på farge, hva mener folket om dette. Holder en knapp på hvit selv, syns den ser skikkelig bra ut i hvit med carbontak... Er nok sort, grå og hvit som er enklest å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 En M3 blir vel da aldri kulere enn Ferrari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 "Carbonsort" er en nydelig farge, mørk med litt blått i, kombiner det med beige interiør! Husk at på BMW.no kan du konfigurere M3'n slik du vil ha den. " http://www.bmw.no/no/no/general/ecom_ui ... ntent.html " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Monte carlo blue er en veldig fin farge på e92 da. http://my.is/forums/f104/monte-carlo-bl ... rt-398284/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 En M3 blir vel da aldri kulere enn Ferrari? Har sett en del på ferrari 360, men etter å ha sett den live, syns jeg ikke den ser så bra ut og som sagt ferrari 430 er for dyr. Dessuten tror jeg ferrarin er dyrere å vedlikeholde, tåler "frisk" bruk mindre og får ett høyere verditap. For den vanlige mann i gata er nok en ferrari mer sinnsykt, men personlig og for en del andre entusiaster tror jeg nok M3'n er faktisk kulere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Monte carlo blue er en veldig fin farge på e92 da. http://my.is/forums/f104/monte-carlo-bl ... rt-398284/ Den fargen var grisefin. Men vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 En M3 blir vel da aldri kulere enn Ferrari? Har sett en del på ferrari 360, men etter å ha sett den live, syns jeg ikke den ser så bra ut og som sagt ferrari 430 er for dyr. Dessuten tror jeg ferrarin er dyrere å vedlikeholde, tåler "frisk" bruk mindre og får ett høyere verditap. For den vanlige mann i gata er nok en ferrari mer sinnsykt, men personlig og for en del andre entusiaster tror jeg nok M3'n er faktisk kulere.. Helt Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 20" Hartge antrasitt på denne tror jeg hadde sett bra ut... Med litt carbon hær og dær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 men du finner hvite bmwer overalt. gå får en litt mere unik farge! mattsvart eller candy red Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Ville aldri valgt lambo eller ferrari over 1-M coupe, M3,5 eller 6. Noe mer uinteressant skal man se lenge etter i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 For den vanlige mann i gata er nok en ferrari mer sinnsykt, men personlig og for en del andre entusiaster tror jeg nok M3'n er faktisk kulere.. Med unntak av verditap er jeg enig i de andre tingene, men hallo... en ferrari stiller i en helt annen liga enn en M3 på kulhetsskalaen. En M3 er jo bare nok en bil; ferrari er kunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 For den vanlige mann i gata vill en M3 bare være en vanlig BMW, men en ferrari derimot, du vil bli hyllet av menn fanget i ekteskap som ikke kan realisere drømmen, du lever bare en gang og tenk hvordan det er og fortelle barnebarn at du en gang eide en ferrari ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Ville neppe gått for en Ferrari 360 som bruksbil. Tror det fort blir dyrt gitt. Ferrarien trives på fine sommerdager, og det har vi litt mangel på i Norge. M3en er nok sikkert ikke veldig mye tregere enn en 360. Samtidig kan du bruke M3en daglig. Ferrari er riktignok noe av det feteste som går på 4 hjul, men all fornuft (hvis det går an å si det?) tilsier M3. Enten hvit eller blå M3 hhuseboe: med dagens boligpriser behøver du nok ikke en Ferrari før tungt belånte småbarnsfedre med ring på fingeren begynner å sende misunnende blikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hvit M3 med sorte (pianolakk) eller grå (gunmetal) felger og røde kalipere er jo noe av det grommeste man kan rulle rundt i i mine øyne! Som du sier, med carbon tak, og kanskje noen andre carbondetaljer som må det bli helt rått! Og med de bilene du nevner, så må jeg nesten få si at du har et luksusproblem! Hva tenker du om bare å kjøpe den første og beste bilen du finner, uansett farge, så kan du jo foliere den hvit f.eks? Eller føler du det blir litt halvveis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hvit M3 med sorte (pianolakk) eller grå (gunmetal) felger og røde kalipere er jo noe av det grommeste man kan rulle rundt i i mine øyne! Som du sier, med carbon tak, og kanskje noen andre carbondetaljer som må det bli helt rått! Og med de bilene du nevner, så må jeg nesten få si at du har et luksusproblem! Hva tenker du om bare å kjøpe den første og beste bilen du finner, uansett farge, så kan du jo foliere den hvit f.eks? Eller føler du det blir litt halvveis? Er kontinuerlig i prat med kontakten min i tyskland. Er ikke noe problem å finne hvit bil, så om jeg vil ha den hvit, blir den nok kjøpt i hvit, men hadde kanskje vært en ide å foliere i matt sort eller noe. Men d kan en ta etterhvert. Blir nok ett nøye gjennomtenkt kjøp i forhold til utstyr og km er uaktuell over 50.000 km, vil helst være på rundt 20.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå