larserso Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sitter på toget til Drammen nå for å hente meg bil. Men jeg sliter veldig med å finne nye felger som virkelig faller i smak i 19"/20" til E61... Tenkte derfor å svinge innom noen steder å se. GS i Oslo blir en stopp, men blir veldig takknemlig for andre tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sharif litt nord for Oslo mot Gardemoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er ikke på samme vei, men kjøreturen er ikke lang. Christalex.net i Sandefjord har gromt utvalg av 19"/20"/21" til E60/E61. Hva gjelder Breyton, BBS - originale hjul), Toora osv med kvalitetsdekk til en meget konkuransedyktig pris. Ring han på forhånd da han importerer hjulene og har et lite utvalg hjemme. Ellers er jo GS Oslo selvfølgelig verdt et stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sharif litt nord for Oslo mot Gardemoen? Kvalitet hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Han sa ikke noe om kvalitet, bare utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 sharifs sine felger har enda dårligere kvalitet enn GS sine. Gs sine felger flasser i klarlakken og er tunge som fy. Sharifs sine felger flasser også, men bøyer seg bare man ser hardt og slemt mot dem. Med andre ord, de tåler ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Johs Bjerke har litt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Vart en liten stopp hos GS og AutoGrip, men jeg er fortsatt like blank ja. Sharif stoppa jeg ikke hos. Var mye rart da jeg sist var innom der for 4 år siden. Og litt kvalitet vil jeg helst ha. Har funnet en felg som jeg veldig gjerne vil ha, men som lommeboka stritter hardt imot, BBS CH-R... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Da får du lage deg autosøk på finn og få muligheter "rett hjem". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå