B3KK15 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Her var det lenge siden sist jeg var! hehe. Kjøpt meg EOS 550D så har vel bare eksperimentert litt hjemme på gårdsplassen. Skal lete opp litt bedre steder senere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 denne så utrolig bra ut villet ikke forandret noe på denne. juster bakfangeren riktig så blir dette knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Takker! =) skal bytte tåkelys bare og thats it! (Ikke klarglass eller noe sånt) bakfangeren har heng de 3 årene jeg har hatt den så skal nok få henge litt til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 hehe. er sikkert slik som på e38, ett feste på siden der som kan justeres litt på. smal sak å justere på e38 iaff. godt å høre at den blir holdt original, langt mellom slike e34r for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 vet ikke helt, høyre bakskjerm har vært lakkert opp igjen så kan være ett feste som ikke står helt som det skal. Så sant jeg ikke vinner i lotto blir den sånn som den er nå! Hvis jeg nå skulle være så heldig blir det smakfullt trackmonster med kompressor mate s38 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 s38 med kompressor er sikkert friskt ja. har veldig lyst på en b25 eller 28 motor i min selv. litt greiere å sett inn det enn s motor iaff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 ja er mest realistiskt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Da har jeg vært en tur på Mølla på Skøttru' å tatt litt bilder! selv om min minimalistiske E34 ikke helt virker å falle i smak så tar jeg gjerne tips og triks til fotograferingen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 flott vogn det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Takker! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Bilen så veldig bra ut og det gjorde bildene og! Synes det var mystisk lite/ingen rust da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Bilen så veldig bra ut og det gjorde bildene og! Synes det var mystisk lite/ingen rust da Takker! hehe ja har pynta litt dørhjørner i vår men var flekker mindre en 50 øringer alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Bilen ser veldig bra ut, men jeg skjønner ikke hvorfor den er OEM+? Den er ikke lav nok og har ikke breie nok felger til å fortjene +, etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 sånn jeg har forstått det, OEM+ er vel når bilen er bedre veiholdning etc. enn orginal, og OEM- er ukjørbar såkalt slam'n'poke. men men borte nå i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå