Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Meget pen bil! Flotte felger til denne bilen.. Gratulerer. Takk for det Chris. Felgene gjorde seg, men blir nervøs av å ha slike felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Nydelig E61! Virkelig et smykke.. et interiør til å bli missundelig av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Nydelig E61! Virkelig et smykke.. et interiør til å bli missundelig av Takk for det Er kjempe fornøyd med bilen selv, spesielt fargekomboen inn og utvendig Fått litt oppmerksomet pga interiøret å hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Her er noen bilder jeg tok av bilen på ferie i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Da ser det ut til at det blir gått til innkjøp av en Flex XC3401 poleringsmaskin for å fjerne noen danskebåt riper jeg fikk i ferien Ble en dyr affære å stikke hodet innom www.detailersclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Nydelig bil, gratulere. Flotte felger, er de 19"? Godt gjort å holde bilen så strøken i Danmark, da jeg kom ned i midten av juli var fronten pepret med diverse insekter. Tok ikke sjansen på den lokale vaskeautomaten der nede, så kjørte rundt med skitten bil til vi var hjemme igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Nydelig fargekombo, og de setene er jo helt fantastiske! Har du barn? Tenker på hvordan det er med bakovervendte barneseter bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Nydelig bil, gratulere. Flotte felger, er de 19"?Godt gjort å holde bilen så strøken i Danmark, da jeg kom ned i midten av juli var fronten pepret med diverse insekter. Tok ikke sjansen på den lokale vaskeautomaten der nede, så kjørte rundt med skitten bil til vi var hjemme igjen... Takker så mye for det Felgene er 9*20" og 10*20" må være såppas på E61n Ikke så enkelt å holde bilden strøken der neste, letet etter selvvask, men det fant jeg ikke. Fant en gjeng som vasket for hånd i Århus, litt stilig konsept, de vasket med Steam, brukte kun 3 liter vann pr. bil. Men de var full booket hver gang jeg spurte. :/ Så jeg endte desverre opp med en maskinvask, å har dårlig samvittighet for det enda. Derfor er poleringsmaskin og en haug med produkter straks på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 ":3e93sv44]Nydelig fargekombo, og de setene er jo helt fantastiske!Har du barn? Tenker på hvordan det er med bakovervendte barneseter bak der Fargekomboen å utstyrslisten er årsaken til at jeg kjøpte bilen, skulle egentlig ha lys bil med mørkt interiør. Det gikk ikke som planlagt da en kompis kjøpte bilen i stedet for. Så da snudde jeg helt om å kjøpte denne, nå er jeg ufattelig gla for at han kjøpte den hvite i stedet for at jeg gjorde det Jeg har en sønn som ble to år i mars, men han sitter ikke bakover lengre. Stolen ble snudd når jeg kjøpte denne. Men stolen jeg har er en Besafe x3 combi, om du ønsker kan jeg godt snu stolen å knipse bilder når jeg kommer hjem fra sjøen igjen ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Fant ett bilde av stolen slik den står nå Å den "lille" tvn jeg endte opp med å kjøpe til guttungen før jeg startet på ferien Måtte slenge med ett bilde av guttungen i stolen også Snakk om å se komfortabel ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Nydelig bil, gratulere. Flotte felger, er de 19"?Godt gjort å holde bilen så strøken i Danmark, da jeg kom ned i midten av juli var fronten pepret med diverse insekter. Tok ikke sjansen på den lokale vaskeautomaten der nede, så kjørte rundt med skitten bil til vi var hjemme igjen... Takker så mye for det Felgene er 9*20" og 10*20" må være såppas på E61n Ikke så enkelt å holde bilden strøken der neste, letet etter selvvask, men det fant jeg ikke. Fant en gjeng som vasket for hånd i Århus, litt stilig konsept, de vasket med Steam, brukte kun 3 liter vann pr. bil. Men de var full booket hver gang jeg spurte. :/ Så jeg endte desverre opp med en maskinvask, å har dårlig samvittighet for det enda. Derfor er poleringsmaskin og en haug med produkter straks på vei i posten Med 10x20" bak, måtte det noe valsing til da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Har ikke valset nei. Kjørte 400 mil på ferie med bilen når jeg var hjemme. Ikke antydning til subbing noen gang. Dett med 285/30-20 dekk bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei. Dette var en meget pen E61. Har selv en E61 525 DAT. Er ute etter nye sommerfelger. og lurer derfor på hvor du har kjøpt felgene? Ble de kjøpt nye? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei, har du senka bilen på bildene med 20"hjula eller er det orginal m-sport? Lurer på å handle meg 20 selv men er usikker på om min blir for høy med orginalfjærer. Syns du det støyer mye og hvor mye stivere blir den på 20 kontra 18"? Forøvrig synes jeg du har gjort rett valg med felger og fargecombo:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Nyyyydelig eksemplar av en E61 det der!! Skal handle meg en 5'er til våren, og dette er jo malen for den perfekte familie vogna Deilig farge combo btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå