Gå til innhold

Gammelmannsbimmer E92 325i. Nye felger, dekk og litt til.

Anbefalte innlegg

Herlig å se noen som satser på kvalitet i alle ledd. Utrolig lekre felger! :applause:

Takk, takk. Synes de passer veldig godt til bilen. :D Og nå er det nå mulig å holde det rent bak eikene også. Det er mer "luft" rundt eiekene nå. Slet med det på de forrige felgene. Men det blir mye snakk om smak og behag. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. Og meget smakfulle de nye felgene:) Kjekt og lese at det er mennesker fra den eldre garde som lar seg fasinere av bil, og faktisk lever ut drømmen.

Herlig!

Takker og bukker for fine ord. Joda, selv halvgamle tidligpensjonister kan være bilentusiaster. :D Men jeg må jo innrømme at i min omgangskrets er jeg nok den eneste. :( Jeg står uansett på så godt jeg kan og argumenterer ivrig for gleden ved å eie, kjøre og pleie drømmebilen. Noen av oss har heldigvis skjønt det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Selv om jeg ikke får opp noen av bildene så tegner jeg meg et bilde av den i hodet, og resultatet blir BRA!

Synd du ikke får se bildene, selv om det bare er en bil... :D

Hjelper en av disse to linkene tro?

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... ost6088057

http://www.bimmerfest.com/forums/album.php?albumid=5322

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Nydelig BMW! Skulle ønske jeg hadde det samme interiøret!

Har sett deg flere ganger når jeg har vært ute og kjører, jeg er den unge mannen i den andre blå e92en ;)

Var vel ganske recently jeg lå et par biler bak deg ved kvadrat, da noen hadde mista hele skapet i veien :P

Var det deg jeg så i Kleppekrossen for noen dager siden? Det er ikke så mange Le Mans blå E92 i distriktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig BMW! Skulle ønske jeg hadde det samme interiøret!

Har sett deg flere ganger når jeg har vært ute og kjører, jeg er den unge mannen i den andre blå e92en ;)

Var vel ganske recently jeg lå et par biler bak deg ved kvadrat, da noen hadde mista hele skapet i veien :P

Var det deg jeg så i Kleppekrossen for noen dager siden? Det er ikke så mange Le Mans blå E92 i distriktet.

Må nesten høre med damen, hun som har kjørt den rundt den siste uken fordi jeg har vært på ferie :P har selv bare sett 3 lemans blue e92 her i området, så sjansen er hvertfall stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fantastisk herlig bil, nydelig fargekombinasjon :) Jeg selv liker treinteriør lister bedre og bedre, bytta selv ut mine matte alu lister med sort pianolakk siden jeg har sort skinn :) E92 er en nydelig bil og faceliften er bare enda bedre, også riktig motor da. Rekkesekser bensin og manuell, kan ikke bli mer perfekt :D

Som James Bond fan så liker jeg skilnummeret ditt også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Som deg valgte jeg også å kjøpe ny E92 325i M-sport i våres. Jeg ville ha hengerfeste, individual high end audio og ellers mesteparten av utstyret. Hadde ikke troen på å finne en riktig spec bil på bruktmarkedet, og forhandleren var mer enn villig til å selge meg en :)

Jeg er enn så lenge på standard 18" M-sport felger og runflat dekk. Disse sporer endel, spesielt irriterende på veier med nedsunket hjulspor. Har du samme problem med dine dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver vår kribler det litt både her og der når det gjelder nye saker og ting til BMWén. Jeg var på mange måte meget fornøyd med felgen jeg hadde, men lysten til noe nytt tok etter hvert overhånd. Legger ved noen bilder som er tatt for et par uker siden.

Nye felger og dekk, dvs. OZ Superleggera III, 8,5 x 19 og 9,5 x 19 med Michelin Pilot Super Sport 235/35/19 og 265/30/19, BMW Performance girstang, BMW Performance håndbremshåndtak samt forkrommede eksoshaler.

Vi er fremdeles meget fornøyd med bilen som har fungert uten noe trøbbel de første 28 tusen km. Jada, vi kjører og kjører...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Nydelig bil dette her!

Er du fornøyd med Michelin Pilot Super Sport?

Har fått på BBS CH-R 9X20 og 10,5X20 med 255 og 295 Pilot supersport på min egen bil og føler jeg har fått en helt ny bil med tanke på komfort og kjøreegenskaper på disse dekkene i forhold til de "gamle" dekka (continental conti sport contact 3 SSR) Runflats. Hadde en liten vibrasjon i ca 110-120 km i timen og ved aksellerasjon i de hastighetene (kjente det tilogmed i seteryggen. Nå alle antydninger til sporing og virbrasjoner borte selv på dårlig vei. Kjøreegenskapene i svinger kan ikke sammenlignes. Storfornøyd nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nydelig bil dette her!

Er du fornøyd med Michelin Pilot Super Sport?

Har fått på BBS CH-R 9X20 og 10,5X20 med 255 og 295 Pilot supersport på min egen bil og føler jeg har fått en helt ny bil med tanke på komfort og kjøreegenskaper på disse dekkene i forhold til de "gamle" dekka (continental conti sport contact 3 SSR) Runflats. Hadde en liten vibrasjon i ca 110-120 km i timen og ved aksellerasjon i de hastighetene (kjente det tilogmed i seteryggen. Nå alle antydninger til sporing og virbrasjoner borte selv på dårlig vei. Kjøreegenskapene i svinger kan ikke sammenlignes. Storfornøyd nå :D

Beklager treig respons. Jeg er veldig tilfreds med Pilot Super Sport. Jeg kjørte på Good Year F1 Asymmetric i fjor. De var helt OK, men Michelindekkene er bare så mye bedre etter min mening. Det kjennes som om kontakten med veien er bedre, de reagerer kjappere når jeg svinger og en rundkjøring kan faktisk by på litt morro under rette forhold. :D Støymessig er de også bedre enn Good Yeardekkene. Sporing har jeg heller ikke merket noe til. I det hele tatt, som du sier, nesten som en ny bil. Overgangen fra 18" vinterdekk til 19" sommerdekk resulterte faktisk i bedre komfort til tross for lavere profil. Det har jeg ikke opplevd før. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...