jakobm5 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Fin bil ja og felgene satt som ett skudd:) men hvor blir d av m5 fangere og sjørta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk for det du Meeget hyggelig kar jeg kjøpte felgene av ja.. Fangerne kommer nok på når feriepengene er på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 En grønn bmw e34 det er lenge siden jeg har det Flott eksemplar du har Brekkå trur jeg blir å følge med i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Lite som skjer her Fåpå nyere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Er det dessverre veldig lite som skjer her.. Noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Er det dessverre veldig lite som skjer her.. Noen nye bilder: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fiiin! Felgene passer bare så sykt bra, og jeg liker baklyktene dine! Kanskje jeg må prøve litt oransj jeg også... Har du vurdert facelift-speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takk for det Er ikke noen bedre 5serie felger enn Rondell nei.. Oransje blink kommer rundt hele bilen med tiden, må bare få sumlet meg til å kjøpe de.. Facelift speil ja, er i tvil.. Synes de gamle passer E34 meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 synes faktisk facelift speil er direkte stygg i forhold til de gamle! Men begynner å bli skikkelig fin den der, kun oransje blink foran som mangler! og et mtech sideskjørt Har du valsa mye bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Ikke valsa i det hele tatt.. Noe som er veldig dumt siden det ikke er mer lakk på innersiden av hjulbuene = Rust i vinter når jeg kjører med vinterhjul som ikke subber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Da får du valse litt og legge på litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 for en stilren og strøken e34 du har. ikke vurdert doble endestusser på denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 for en stilren og strøken e34 du har. ikke vurdert doble endestusser på denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Burde vel kanskje sette på 525 eksos i allefall ? Forbanna fint stuk i allefall, tøft og se at ikke alle går m-tech veien med E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 for en stilren og strøken e34 du har. ikke vurdert doble endestusser på denne da ? uff: beklager alle postene pcen bugga seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Flotte bilder Skulle jeg kunne få vekk mine facelift speiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå