Gå til innhold

noen som har erfaringer med Chip til e60 520i 2.2L ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør du meg er det der bare tull. Hvis du vil ha mer effekt så kjøper du effektanlegg og sportsluftfilter. Det gir den gode rekkesekser lyden og 9 % mer effekt. Elektronikken ville jeg ikke kødda med. E60 er en datamaskin og å manipulere elektronikken til motoren er russisk rulett spør du meg.

Skrevet

ja,jeg har tenkt samme tanken.....men det frister jo litt å prøve..... :oops:

Skrevet

alle skryter jo av disse "chip"ene....drivstoffbesparende osv.... er det bare hvissvass? Har det kun vært effektøkning jeg var ute etter,ja da MÅ man jo gjøre mere uansett....(effektanlegg er foresten montert 8) ). denne chipen koster 700 kr...har det noe virkning er jo ikke prisen noe feil med....? Jeg lurer bare på om dette "tuning" folket virkelig kan finjustere bedre enn BMW's tech team kan originalt?? kan jeg rassere noe ved å prøve? :?:

Er det noen hær som har prøvd?

Skrevet
alle skryter jo av disse "chip"ene....drivstoffbesparende osv.... er det bare hvissvass? Har det kun vært effektøkning jeg var ute etter,ja da MÅ man jo gjøre mere uansett....(effektanlegg er foresten montert 8) ). denne chipen koster 700 kr...har det noe virkning er jo ikke prisen noe feil med....? Jeg lurer bare på om dette "tuning" folket virkelig kan finjustere bedre enn BMW's tech team kan originalt?? kan jeg rassere noe ved å prøve? :?:

Er det noen hær som har prøvd?

Jeg hadde aldri chippa en 520i... Du vil ikke merke noe forskjell! Da ser jeg heller ikke vitsen med å chippe.. og til 700,- så er jeg enda mer tvillsom... Spar heller til ESS kompressor 8)

Skrevet

Det der er jo ikke en chip, men en tuningboks. Som mest sannsynlig er en motstand i serie som manipulerer noen signaler.

Altså det er ikke en ordentlig chip engang, men fattigmanns tuning som ikke har noe for seg.

Bruk pengene på 2 kasser pils istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...