Remito Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 veldig fin bil!! elsker fargen! og ringen.. er bare morro! vært der noen ganger nå.. tenkte å ned til høsten en tur igjen..Takk for det Det er plassen for oss som liker bil Du var på ferie i Danmark? Verden er ikke stor Jepp, så med en gang at det var nordmenn på vei til ringen når jeg så dere kjørte nedover i godt driv. Var forsåvidt på ringen to uker etterpå, men da var det ikke mange nordmenn å se. Da hadde vi nok litt dårlig tid Det var rart.. Var utrolig mange der nede da vi var der..Nydelig M3, med riktig farge Takk Vannvittig fin bil, med de "rette" kombinasjonene Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Gud bedre meg for et vakkert syn!!!!! Dette var bare helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Denne bilen er enda finere live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Imolarød M3 er så snadder, denne var nyydelig! Skal til ringen neste år, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 For en bil! Sklei rett inn på topp på lista mi over biler på forumet her jeg kunne tenkt meg å eie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Ja, håper du sier ifra om denne kommer for salg..., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Bilen kledde den fargen veldig bra Tør jeg spørre om du tok tida rundt ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Gud bedre meg for et vakkert syn!!!!! Dette var bare helt rett!Tusen takk for komplimentet Denne bilen er enda finere live Det var koselig sagt, Yngve Takk!Imolarød M3 er så snadder, denne var nyydelig! Skal til ringen neste år, gleder meg!Setter utrolig pris på komplimentet Håper du får en fin tur og jeg håper på å dra ned igjen neste år også For en bil! Sklei rett inn på topp på lista mi over biler på forumet her jeg kunne tenkt meg å eie..Takk for det Det var en hyggelig post Ja, håper du sier ifra om denne kommer for salg..., Den kommer sikkert for salg engang Skal si ifra jeg Bilen kledde den fargen veldig bra Tør jeg spørre om du tok tida rundt ringen? Takk Rød E46 er fint Er ikke alle som liker det da men Fikk ikke tatt noen tid rundt banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Kartleser og kartleser fru Blom.. vet ikke helt jeg. Takk for kul tur.. Må gjentas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 M3 e46 imola er bare rått! Flott bil du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Der var du ja! Morro bilder det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 E46 M3 blir ikke bedre enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 fantastisk fin bil, og spennende bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Kartleser og kartleser fru Blom.. vet ikke helt jeg. Takk for kul tur.. Må gjentas.. Vi kom jo frem til slutt da Turen var helt topp og vi må nok en tur til sommeren igjen også M3 e46 imola er bare rått! Flott bil du har:)Takk Der var du ja! Morro bilder det der Gøy med litt bilder E46 M3 blir ikke bedre enn dette. Takk fantastisk fin bil, og spennende bilder:)Takk for det og bilder holder minnene i live litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 RÅ bil. Så ut som en konge tur på ringen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå