Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen E30! Så den på treffet i helga, så strøken ut der den sto :) felga er kanskje litt sære for min smak, men både BBS og alpina felger satt som et skudd! Blei med på et par bilder som ligger i bildetråden min fra treffet å 8-)

DSC_0384copy.jpg

Skrevet
Helvette, så gromt! :D

Haha. Takker :D

Dere 3 gutta har absolutt noen av landets grommeste e30'r helt klart :) (Tore,Anders,Frank)

nuff said!

Hehe..gøy å høre at du synes det :)

dæven døtte... :applause:

:D

Sykkelstøtte. Neida. Som sagt før :love:

Takk det samme, mister m3 <3

Pen E30! Så den på treffet i helga, så strøken ut der den sto :) felga er kanskje litt sære for min smak, men både BBS og alpina felger satt som et skudd! Blei med på et par bilder som ligger i bildetråden min fra treffet å 8-)

http://i30.photobucket.com/albums/c304/ ... 84copy.jpg

Hehe ja, du er nok ikke den eneste som synes dette blir litt i meste laget. MEeeen, ikke alle kan like det samme heller :)

:o

:shock:

:applause:

Grisete, Kvilten 8)

Hehe, takk Lie :mrgreen: Jeg er dritfornøyd med hvordan det ble seende ut, men de skal ikke ha den farga der permanent da.

Skrevet

Veldig spesielt, men jeg likte det. Fikk sett den på treffet. Hva slags hjul er det egentlig? Og størrelse?

• 2 months later...
Skrevet

Vurderer salg av både felger og deksler hvis det kommer noen akseptable bud.

Legger ved noen bilder :)

HenrikHaugenbilde.jpg

HaraldBckmarkbilde.jpg

IMG_3865.jpg

Skrevet

Har hatt disse felgene i 2 sesonger nå. Det er egentlig én sesong for mye, for man får fort lyst på noe nytt :)

Hadde jeg ikke fått tak i dekslene til disse så ville jeg nok kjørt på andre hjul i sommer.

RF20125jpg.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...