Markus E30 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Helvette, så gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Dere 3 gutta har absolutt noen av landets grommeste e30'r helt klart (Tore,Anders,Frank) nuff said! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 dæven døtte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Sykkelstøtte. Neida. Som sagt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Pen E30! Så den på treffet i helga, så strøken ut der den sto felga er kanskje litt sære for min smak, men både BBS og alpina felger satt som et skudd! Blei med på et par bilder som ligger i bildetråden min fra treffet å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Grisete, Kvilten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Helvette, så gromt! Haha. Takker Dere 3 gutta har absolutt noen av landets grommeste e30'r helt klart (Tore,Anders,Frank) nuff said! Hehe..gøy å høre at du synes det dæven døtte... Sykkelstøtte. Neida. Som sagt før Takk det samme, mister m3 <3 Pen E30! Så den på treffet i helga, så strøken ut der den sto felga er kanskje litt sære for min smak, men både BBS og alpina felger satt som et skudd! Blei med på et par bilder som ligger i bildetråden min fra treffet å http://i30.photobucket.com/albums/c304/ ... 84copy.jpg Hehe ja, du er nok ikke den eneste som synes dette blir litt i meste laget. MEeeen, ikke alle kan like det samme heller Grisete, Kvilten Hehe, takk Lie Jeg er dritfornøyd med hvordan det ble seende ut, men de skal ikke ha den farga der permanent da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Veldig spesielt, men jeg likte det. Fikk sett den på treffet. Hva slags hjul er det egentlig? Og størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Takk takk Det er 17" BBS RS bak dekslene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Deilig deilig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Vurderer salg av både felger og deksler hvis det kommer noen akseptable bud. Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 hvordan kan du tenke tanken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Har hatt disse felgene i 2 sesonger nå. Det er egentlig én sesong for mye, for man får fort lyst på noe nytt Hadde jeg ikke fått tak i dekslene til disse så ville jeg nok kjørt på andre hjul i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hei. Er int i turbo fans/deksla dine. Eventuelt felger og dekseler. Har du en ca pris til meg? Send på pm. Mvh marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå