Larsinnj Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Tja.. Har jo bestilt noe ræl! Tror det blir kult jeg.. Var 8-10 uker å lage de.. Gått 8 uker siden jeg bestilte i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Hehe ja, ok. Jeg vet jo ikke hva du har bestilt, så det der fortalte meg egentlig veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Og hvordan demonterer jeg låsesylinderen på døra? Tenkte jeg skulle ned på jobben hvor bilen står nå, så derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Er en skive der, som er "skrudd" i lås fra innsiden. Den må av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hehe ja, ok. Jeg vet jo ikke hva du har bestilt, så det der fortalte meg egentlig veldig lite Nå da? En diy på låsen. http://www.billswebspace.com/BMWE30Door ... ebuild.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Tar av antrekket så sitter den festa med ett klips:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Nå da? YES!!! Det blir helt sheriff!! Ahh.. Det er jammen fint med sånne som dere! Takk så mye. Da er det bare å bestille ny lås og bytte i vei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hvis du trenger en asap så gi meg en lyd, har låssylinder med en nøkkel liggende løst, Men jeg må da ha en igjen av deg iløpet av høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Tusen takk for det, men det haster ikke Blir å bestille en ny slik at jeg kan bruke org. nøkkelen. Derimot så haster det litt med ny grønn rute til passasjerdøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 BOOM! Synd fansa er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Killer E30 ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Killer E30 ass +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Legger ut de siste bildene som ble tatt av bilen med RS'ene og turbofansene. End of story Testa ut hvite blinkers til en forandring ..og et uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Like fin som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hvorfor ville du egentlig selge RSene og viftene? Den ser jo heeelt fantastisk ut med det settet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå