K-E Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Jepp, de skal monteres i løpet av vinteren. Får den ikke noe lavere bak, nei, men det skal den ikke heller Grunnen til at jeg kjøper coilovers er for å få bilen stivere, samt få den ned foran Originaldemperne begynner også å bli veldig myke nå, og siden bilen har passert 200 tusen, så er de sikkert modne for utskifting uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Skal prøve å få de montert i løpet av Desember Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Nice. Blir digg oppgradering dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Snart ferdig med og bytte ut den originale hovedenheten og. Gikk greit men litt mer jobb enn deg da jeg har digital klima osv. Men det gikk:) Blir fint og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Hvilken hovedenhet byttet du til da? Hva mener du med digitalt klima? Det har jo jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Stemmer det. Blandet deg med en annen her. Beklager hehe! Byttet til nyeste eonon spilleren. Sånn kopi av original 16:9. Eonon har jeg faktisk lest sykt mye bra om på bimmerforums så ble denne isteden for hualingan og alt det dritet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Ikke dumt! Fornøyd med overgangen til resten av dashbordet? Er den som den originale navi rammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Blir veldig bra. Sitter flusht med resten av dashbordet og ser originalt ut. Med mindre du kjenner bmw godt klarer du ikke se at den er ettermontert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Coilovers montering i helga da eller har julestria tatt helt over hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Julen har nok slått til for fullt ja! Men jeg har også diverse problemer/tanker om godkjenning. (http://bimmers.no/topic/774507-strategi-for-godkjenning-av-senkesett-og-felger/?p=2802652) Prøvde en coilover foran idag: Senkefjør: Coilover: Ender nok opp på denne høyden ca. Andy520iA, Aroid og Mariuskv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Man får jo TUV-godkjente spacere, så jeg tror jeg ville kjørt inn med 19" og prøvd å godkjenne alt med en gang. Med mindre du har tilgjengelig noen andre felger som har litt mer klaring, da ville jeg heller brukt de og ikke brydd meg med felger/spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 jeg kjørte med samme senk og felger som deg, kan ikke huske det var så lite klaring til demper. men jeg endte opp med og kjøre med 25mm spacere forran og 20mm spacere bak for og fylle ut buene orntlig. tror det var 245 dekk forrran og 265 bak, kan finne ut eksakt hvis du er intresert i mer detaljer. ville godkjent med noen felger som har bedre klaring, pass på at de ikke subber i innerskjermer ved fullt rattutslag, dette ble ikke godkjent hos meg måtte tilbake og vise bilen en gang til etter dette med felger som ikke subba, men da gikk det fint. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Satser på å godkjenne alt samtidig. Style 95 med 10 mm SCC tuv-godkjente spacere foran. Med spacere blir det ET14 foran, altså totalt 12 mm positiv sporviddendring på framaksel. ET24 bak, altså totalt 8 mm negativ sporviddendring på bakaksel. Spacerne er godkjent til 1250 kg akseltrykk, framakslingen er registrert med 1070 kg. Alt er altså lovlig, i teorien. Så får vi se hva som skjer til våren Bilen står med snuten på bukker, originaldemperne er røska ut, og lakkering av dempertårnene og topplagrene pågår. Satser på å bli ferdig med fronten i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Dette blir bra vil jeg tro, liker svært godt coiloversene dine og! blir en skikkelig cruiser nå når den blir lagt ned på asvalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Da er coiloversene fremme montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå