Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Da vil jeg anbefale deg å sette deg ned en time på realoem, og kryssjekke delenummer Jay-O. Motoren vil nok passe, det samme med Getragen. Muligens utgående aksel må byttes. Spørs hvordan mellomaksel du har. Men resten er jeg ikke sikker på. Har litt tvil, men som sagt, sett deg ned å kryssjekk delene på realoem eller bmwfans.info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips for å nullstille service/oljelampa? Denne tenner nesten med en gang den nullstilles med diagnose. Brukte å nullstille på E36'en med å kortslutte to pinner i kontakten i motorrommet, men har blitt frarådet dette pga. fare for å svi hjernen. Noen forslag? evt. billige nullstillinginstrument på Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller investert penger i skikkelig Meyle HD deler... Jeg satte sammen en "pakke" for min på Schmiedmann for rett over 3500 med frakt. Dette inkluderte da og traversforinger og dogbone bak. Fikk høre at disse skulle være mer behagelige enn polyuretan, men likvel MYE stivere og med lengre levetid enn OEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg tilfeldig en rød 635 parkert på Jessheim i dag, DN-skilter og 83-87 fangere. Men syns det såg ut som den gamle klumpete hekkspoileren som satt på bakluka. Uansett moro å se langs veien, trur ikke det har skjedd flere enn 6-7 ganger siden jeg kjøpte min i 2008 at jeg ser andre E24 der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen trenger deler til prefacelift E24 så ligger det deler i Trondheim. Kan alltids dra å sjekke delene om noen skal kjøpe. Kjenner ikke eieren, men er 10min kjøretur fra der jeg bor.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27692142

Bumper denne da jeg har snakket med eier av delene og mye går på dynga om ikke alt for lenge. Er det interesse for noe av dette, for da kan jeg ta vare på det imens. Kjører ofte til Toten/Gjøvik, så kunne tatt med delene dit, om noen sørfra skulle hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk gitt ut av Haynes inc. Men tror du kanskje kan ha mer bruk for Haynes boka til e28, iom at din baserer seg på e28. Er værre for oss med e12 karosseriet, da det ikke finnes noen Haynes bok for e12. :?

Jeg har Haynes til e12, så den finnes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk gitt ut av Haynes inc. Men tror du kanskje kan ha mer bruk for Haynes boka til e28, iom at din baserer seg på e28. Er værre for oss med e12 karosseriet, da det ikke finnes noen Haynes bok for e12. :?

Jeg har Haynes til e12, så den finnes. :)

+1

Har jeg og. til 525 og 528 om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...