Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått sotet siderutene framme også:) kommer bilder imorra..

Ellers har jeg montert xenon i grøftelys 4300k ble heldigvis ikje så grønt som d vanligvis blir ved xenon i gule lykter.

6lszkcyv21mfqd3mq8z2.jpg

3uvwv2pohzpxc5p3ftns.jpg

Prøvde meg også litt med noe meguiars polering ble blank og fin :)

fbghdjp1mczv7rktecrt.jpg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

syns den gule filmen din er så blass? og før jeg så du hadde sota de fremre rutene også skulle jeg si at du burd fjerne sotinga, og få på rød/hvite baklykter, for sota er så jalla!

ellers var den ganske tøff ja ;)

Skrevet

Er proffsoting så tykker det ser bra ut , er heller ikke så mørkt. Men helt svart film fra Biltema ser harry ut.

M3 baklykter kommer, har bare ikke fått bestilt enda :)

Det med lyktefilmen på grøftelysene ser litt spesielt ut for di har endel steinsprut derfor det kan se litt matt ut :)

Skrevet

Synest dette har blitt veldig bra :D Eneste tingen jeg virkelig ikke likte er at bakrutene er så mørke iforhold til siderutene fremme, synest det blir litt volvoopplegg. Burde virkelig vurdere å sote likt slik at det blir harmoni.

Skrevet
Synest dette har blitt veldig bra :D Eneste tingen jeg virkelig ikke likte er at bakrutene er så mørke iforhold til siderutene fremme, synest det blir litt volvoopplegg. Burde virkelig vurdere å sote likt slik at det blir harmoni.

Takker for hyggelige kommentarer ! :)

Har satt i sotede ruter framme idag! Hehe :P

Skrevet

Hehe :-)

Syntes forresten jeg så du skulle ha røde/hvite baklamper... Personlig syntes jeg det ser bra ut med de mørke, gir bilen det "lille" ekstra som ikke "alle" andre har... men hva vet vel jeg :P Har jo satt på lilla felger nå tilogmed XD

Skrevet

Ja er sant det:)

Morro å skille seg litt ut og, mulig jeg kjøper røde og hvite lamper å soter biitigran så det ikke er så lyst men jeg vet ikke :P

Ja tror det blir rått med lilla felger på din ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...