jonas1/// Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Har nå fått sotet siderutene framme også kommer bilder imorra.. Ellers har jeg montert xenon i grøftelys 4300k ble heldigvis ikje så grønt som d vanligvis blir ved xenon i gule lykter. Prøvde meg også litt med noe meguiars polering ble blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Rå bil! Grattis med feteste 325'en her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Jo takk for det! Hygglig at noen andre er fornøyd med det jeg har gjort med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 syns den gule filmen din er så blass? og før jeg så du hadde sota de fremre rutene også skulle jeg si at du burd fjerne sotinga, og få på rød/hvite baklykter, for sota er så jalla! ellers var den ganske tøff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Er proffsoting så tykker det ser bra ut , er heller ikke så mørkt. Men helt svart film fra Biltema ser harry ut. M3 baklykter kommer, har bare ikke fått bestilt enda Det med lyktefilmen på grøftelysene ser litt spesielt ut for di har endel steinsprut derfor det kan se litt matt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Ikke værst... men for store hjul, er en hinding for mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Meget pen ja heller ikke så fan av ac felger, men gjorde seg litt på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Synest dette har blitt veldig bra Eneste tingen jeg virkelig ikke likte er at bakrutene er så mørke iforhold til siderutene fremme, synest det blir litt volvoopplegg. Burde virkelig vurdere å sote likt slik at det blir harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ikke værst... men for store hjul, er en hinding for mer senk Helt sant det, er enkli på jakt etter 17" eller 18" men har ikke bestemt meg om hvilke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Synest dette har blitt veldig bra Eneste tingen jeg virkelig ikke likte er at bakrutene er så mørke iforhold til siderutene fremme, synest det blir litt volvoopplegg. Burde virkelig vurdere å sote likt slik at det blir harmoni. Takker for hyggelige kommentarer ! Har satt i sotede ruter framme idag! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Hehe Syntes forresten jeg så du skulle ha røde/hvite baklamper... Personlig syntes jeg det ser bra ut med de mørke, gir bilen det "lille" ekstra som ikke "alle" andre har... men hva vet vel jeg Har jo satt på lilla felger nå tilogmed XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ja er sant det:) Morro å skille seg litt ut og, mulig jeg kjøper røde og hvite lamper å soter biitigran så det ikke er så lyst men jeg vet ikke Ja tror det blir rått med lilla felger på din ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har ikke tatt noen skikkelige bilder med soting men kommer en smakebit her Ja vet bilen er skikkelig skitten Den blå er en kompis sin 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasperformance Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 kæm e dn blå sin ? he blitt ein fin bil detta jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå