Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå finnes det en båttråd, ut-i-naturen-tråd, fototråd og mange andre tråder som egentlig ikke burde være på et bmw-forum. Og på grunn av alle disse trådene tenkte jeg at jeg kunne lage en Gitartråd.

Her kan du som spiller gitar legge ut youtube-filmer, bilder, spørsmål og annet snakk om gitar og gitarstuff. Jeg jobber selv i en gitarbutikk (4SOUND Bergen), så dette er min andre store hobby. Er ikke feil å finne folk som liker både BMW og gitar :D

Her er en youtube-film av meg (på jobben faktisk) som jeg spilte inn i dag.

Jeg spiller metal, spiller på Marshall JVM med 4x12 1960Vintage kabinett, og Gibson er selvfølgelig favorittøksene. Har en 1977 Gibson Les Paul Custom, en Les Paul Classic og en SG Standard.

Rock on! :headbang:

Skrevet

Veeel.... Ikke gitarist men en gang bassist. Over 10 år siden jeg la opp, men drømmer enda litt om å starte opp igjen...

Øksa henger klar på veggen og skal aldri selges:

aafu1on260hb6aecqp6r.jpg

Skrevet

Jeg lar denne gå, da det er min oppfatning at slik off-topicsnakk ka føre til nye relasjoner hvor bmw er en del av ingrediensen.

Selv spiller jeg på en hvit gibson les paul studio med ibenholt gripebrett, i tillegg til at jeg har en Squier strat (med fender pups), en G#, og en Squier Telecaster som er er skrudd fra hverandre nå. Har en "telemaster" under oppbygging.

Har også en tubescreamerpedal fra musikding liggende, som jeg skal lodde sammen etter ferien. Dette er en remake av den klassiske ts-9.

Spiller i bandet the pussyclub, sjekk urørt eller reverb nation, og det kommer vel muligens en plate derfra i løpet av høsten :)

Video her:

Konsertopptak fra Halden, med lyd fra en demo, da lyden på opptaket var ubrukelig.

Telemasteren:

bcf43a25fb5e7be8076ba96b83b00bd029e3baff_wmlg_00001.jpg

Skrevet
":18yxhbrd]Jeg lar denne gå, da det er min oppfatning at slik off-topicsnakk ka føre til nye relasjoner hvor bmw er en del av ingrediensen.

Mulig det, men da burde min "den store marsvin i pysjamas"-tråden også få leve. Det har akkurat like mye med BMW (og bil for den del) som gitar. :wink:

Skrevet
Øksa henger klar på veggen og skal aldri selges:

aafu1on260hb6aecqp6r.jpg

Lekker bass! Washburn? (Håper jeg ikke fornærmer noen nå.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...