Fredrik Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Er ikke råning ganske alminnelig i de fleste mindre bysamfunn da? Jeg synes i alle fall at jeg spotter lokals med typiske rånebiler i de fleste mindre byene jeg kjører igjennom når jeg er i Norge. Dette er heller ikke spesielt for Norge... man ser det samme i spesielt Sverige, men også i Danmark, Tyskland og ikke minst i USA. For 25-30 år siden var råning i Oslo også ganske alminnelig. Litt show off på "stripa" (Karl Johansgate) var et yndet mål for mange i helgene. Idag er imidlertid byen for stor og reguleringene for mange til at dette er mulig med biler, men MC folket tar den litt ut av og til.
kjekk82 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Joda, har vokst opp i "råne" bygd selv så vet akkurat hvordan det er men var artigt å se innslagene her da det er ekstrem tilfeller av lav intelligens .. Likte musikkvideoen du la link til,, faktisk veldi stilig
TRF Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Er det rart at det er vanskelig å være bilinteressert i norge uten å bli uglesett? For en skam!
Skaar Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Er vell slike typer som er kroneksempelet på hvordan andre fra området ser på folk fra Ørsta Kunne nok funnet noen som var bedre å argumentere for saken. Å sitte med øllen i handa og si at man liker å tute er vell ikke noe sjakktrekk for å "vinne" kampen mot pilotene...
Jås Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Vi kan vel si at "lyset er på men ingen er hjemme" med den typen der...
KimVolle Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 flau over og være Ørsting nor jeg ser detta klippe.. ufff.......stakkars fyr
scoot Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Det sier vel det meste om en person når man stiller opp på tv sånn som det der, i en sleten toførr med LUFTHORN - for ikke å glemme meninger som ligger helt bak mål. Kroneksempel på idioti er vel egentlig det videosnutten burde hete.
Glenglen Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 haha rått klipp! må si jeg forsto ca halvparten av det han snakka om.. jevla søringer forstår ikke sånt breit snakk xD
miklysa Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Man kan jo håpe at politiet bøtelegger tullingen for feilaktig bruk av hornet. Syntes ikke at denne idioten representerer verken rånere fra Ørsta/Volda eller rånere generelt. Menmen
Bjorni92 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Vi kan vel si at "lyset er på men ingen er hjemme" med den typen der... +1! hehe, "Bare bygge hotellet i hovden..(eller hva han kalte det)". Det koster litt å bygge et hotell, og det bare pga noen hjernedøde 240 rånere. Riiight.
Tomisimo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Likte han fra steigen i den andre klippen.. Men ja, syns de overdriver litt med der, fant det verste som regel, bare for å skape avsmak. Har selv råna i sin tid, og fortsatt tar meg en tur en fin fredagskveld. Men det der er ik definisjon på råning.
Dirty Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Makan, kunne vel lagt vekk øla når de filmet, prøver vel bare å tøffe seg. Jeg kjører mye rundt i byen treffer folk (BMW Folk) og vi ser alltid ned på volvo gutta, blodharry folk uansett hvor i landet du er
Dal-z Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 hahaha! kan nok kalle meg selv råner til en viss grad, kjører mye rundt bare for å kjøre rundt og står en del på statoilen og prater med kjentfolk som er ute, liker også å høre mye på musikk, gjerne litt høyt. dette derimot, det blir bare dumt. når de skal prøve å framstå som saklige mennesker som ikke skaper noe uro el. er det ikke lurt å peise på med lufthorn og forbikjøringer i sentrumsområdet spør du meg.
RS-Heggem Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 En status på facebook jeg synes faller godt inn her. Forøvrig skrevet av en mann i begynnelsen i 40åra som "aaaaldrig" har gjort en eneste ting galt selv. "Nils Jon fått ti denna jævei'n som held meg vakjen inatt mæ dessa kåkåte tullkjøringen sine e så..kæ fan æ politiet heil ?? keill ska'n evnt ringje for å anmelde slikt heil???"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå