Fredrik 90 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Fikk meg en aldri så liten overaskelse da da jeg nå i kveld svingte opp foran garasjeporten her hjemme og ser i motskinnet at den ene xenon pæra på venstre side har fått ett rosaskjær i seg Utstyr med ikke annet en mobiltelefon med drittkamera så fikk jeg dokumentert det så godt som mulig. Som dere ser så ser man tydelig det rosa skjært i lyset på den hvite porten, mens til høyre så er det normal "xenonfarge" Ikke så lett så se på dette bildet men pæra lyser iallfall ikke noe svakere enn den andre Noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Enten så har du, eller bilen din blitt homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Enten så har du, eller bilen din blitt homofil. Haha! Var akkurat det jeg tenkte og.. Your car is gay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Hehe! Tviler sterkt på det! Den står hele natta og flørter med bilen til dama som står bak den andre porten i garasjen Det burde vel forklare situasjonen for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Kanskje bilen din rødmer fordi den er forelsket i bilen til dama di. Der har du svaret. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Er vel bare på tide å bytte pære Mener å ha hørt at når det er rosa lys er pæra på tur til å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Enten så har du, eller bilen din blitt homofil. Haha! Var akkurat det jeg tenkte og.. Your car is gay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Pæra er på vei til å ryke. Da lever den sine siste dager som feminist. Stikk innom BMW og få den byttet. Er 5 års garanti på pæra, om bilen var ny i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Haha! Var akkurat det jeg tenkte og.. Your car is gay. haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Bytt begge mens du er i gang så unngår du fargeforskjeller osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takker for svar! Har ikke fått somla meg innom Bavaria ennå men må inn å prøve å få det på garanti! Har kjørt med kun Angels eyes de siste dagene, er jo litt flaut å kjøre rundt med en bil som har rosa stær på det ene øyet stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hvorfor tror alle at det alltid er pæren? fikk rosa/blå på begge mine lykter og byttet kun tenneren så alt fint igjen. Den blir som oftest rosa når tenneren er svak siden den ikke klarer og gi full effekt ut til pæren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå