Blyfri Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Har nettopp kjøpt meg en 1996 E39 523im og førersetet ser slik ut: Ut ifra hva tidligere eier fortalte meg er det maling ifra han hadde pusset opp båten sin, han hadde fått litt på skulderen uten å merke det og satt seg inn i bilen. Er det noen som har noe tips til å få fjernet dette? Kjennes ut som om det har trekt litt inn, ligger ikke bare "utenpå" liksom... Har prøvd med acrysol, som det ble ingen forandring, hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Du kan prøve med rød sprit. Sitrus rens fjærner også det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 La white sprit eller rød sprit ligge litt på flekkene eventuelt påfør sakte med en klut så går det nok vekk etter litt=) Følg med på fargen på skinnet og noe fargen skinn mister litt farge ved kontakt med spirtvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 bare husk å rense skinnet godt etterpå med skinnrens og sett det inn med skinnkrem så det ikke tørker helt ut akkurat der! og som nevnt over, prøv med sitrusrens først. det trur jeg neppe ødelegger skinnet iaff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Hvis skinnet skulle farge av når du fjerner flekken er det en lett jobb å farge det opp igjen etterpå Dette vil også skjule evt små rester av maling som du ikke får bort. Annbefaler Swissvax sin skinnfarge, lett å jobbe med, varer lenge, koster ikke altfor mye, nydelig resultat og kan matches til nøyaktigt til din setefarge individuelt om du ikke vil bruke standard sort. Swissvax leather healer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Du kan pusse det ned med sandpapir og legge på ny farge. Swissvax sine skinnprodukter er helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takker! Tror jeg kommer til å prøve sitrusrens i første omgang jeg! Er det noe de har på nærmeste Mekonomen el. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg har litt polish på setene mine. Men det går heldig vis bort med skobørste og litt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Går garantert ikke bort med Citrus rens. Du får ikke av jeans av farging med det en gang. Du må nok til med noe som løser opp malingen (løsemiddel). Kjøp swissvax settet du. Da blir det bra. Du kan se det i bruk her. http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ed-by-tcs/ Eller ett nytt brukt sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg kjøpte skinn polish/krem av typen svart i spania for 25 cent. Helt genial. Blir helt strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Bruk tynner.Funker på alt. Og så smøre på med skinnrens.da slipper du flekker,og skinnet får en helt ny look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Så tynner herper ikke skinnet asså? Jeg turte ikke bruke det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Nei Nei.Det blir bare litt hvitt.Thats it.Så er det bare å polere opp skinnet. Jobber som bruktbilselger.Får ofte inn bimmere med masse dritt på skinnsetene.Da kommer tynner boksen fram fra skapet.Tar vekk alt mulig dritt fra setene.Må ikke overdrive,men kun små doser på en microfiberklut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Aha. Kjøper du polerings shit fra swiss eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Ja.og bruker noe fra MG.Men bruker mye fra BMW,funker kjempe bra det å.Skal du farge opp setene,så er orginal flasken fra BMW ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå