Turbo-HF Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Takk for det Bare hyggelig. Sett på min, og kommer du til Rudskogen 04/02?
liffi Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 titta pån ja ! tja.. mulig jeg tar turen å titter ! blir kjøring å, hvis jeg finner en Hærjebil / isbil. sett på noen e34nå. 520 - 525 å en 525ix så får se hva det blir til.
Turbo-HF Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 titta pån ja ! tja.. mulig jeg tar turen å titter ! blir kjøring å, hvis jeg finner en Hærjebil / isbil. sett på noen e34nå. 520 - 525 å en 525ix så får se hva det blir til. Takk, hva synes du? Fikk nye vinterfelger igår, skal monteres på imorgen. Hva synes du? Spennende. Ix, ikke så villig med hekken, den, da.. Mer fremkommelighet, men gøy når de slipper.
liffi Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Henta meg et rullende prosjekt i natt! rundt 9timer kjøring i strekk hele natta å vi kom hjem! på sommerhjul! selger informerte ikke om at bilen ikke sto på vinterhjul. men gikk nå fint med fornuftig kjøring
APedersen Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg gjetter det er en 520 med M50B25 Haha, neida
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 er jo litt som tyder på det at det er noe annet enn en 6èr..
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Det er jo 540leppe på den, men samtidig er det pre-facelift speil, så enten er speilene eller leppa ettermontert. Kanskje det er gammelbilen til Hofstad? Da er det ihvertfall en 92' 520i.
liffi Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Fikk vaska bilen idag. Så heeelt jævelig ut inni å utvendig.
liffi Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 tja, hadde det bare vært en B40 så.... er nok bare en 520i med b25. utrolig lite rust på denne, så er meget pen for alderen! Blir en liten prosjekt bil dette. bytte litt div på den, så evt selges eller brukes. ikke helt bestemt meg enda Hvem som har eid denne før, kjenner jeg ikke til. ble hentet i Stavanger i natt av en trivelig kar! tok sjangsen på å kjøre hjem, selv om jeg ble opplyst om div feil, men er morro med litt spenning i verdagen. MÅ si at verkstedet bilen sto på kan IKKE ha mye peiling ( VOLVO ) ringte dem for å få opplyst litt info om bilen. dem sa bremsekraft forsterkeren var kaputt derav null bremser å en stooor bensin lekasje og forstillinga var helt på tur etc etc. . Bilen lekker minimalt med bensin, bilen har stått lenge, så var bare rust på skivene ( Gikk seg greit til etter litt bremsing ) å forstillinga å det andre merka jeg lite til. Som sagt litt skremmende å kjøre på sommerdekk men gikk fint. såsi bare veier hjemover !
John90 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Gratulera med ny bil Får gje eit lite vink vist du skal selge v8 frontfangeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå