Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

titta pån ja ! tja.. mulig jeg tar turen å titter ! blir kjøring å, hvis jeg finner en Hærjebil / isbil. sett på noen e34nå. 520 - 525 å en 525ix ;) så får se hva det blir til.

Skrevet
titta pån ja ! tja.. mulig jeg tar turen å titter ! blir kjøring å, hvis jeg finner en Hærjebil / isbil. sett på noen e34nå. 520 - 525 å en 525ix ;) så får se hva det blir til.

Takk, hva synes du? Fikk nye vinterfelger igår, skal monteres på imorgen. :) Hva synes du? Spennende. Ix, ikke så villig med hekken, den, da.. Mer fremkommelighet, men gøy når de slipper. ;)

Skrevet

Henta meg et rullende prosjekt i natt! rundt 9timer kjøring i strekk hele natta å vi kom hjem! på sommerhjul! selger informerte ikke om at bilen ikke sto på vinterhjul. men gikk nå fint med fornuftig kjøring :)

1imhrmukxenigaogs20x.jpg

Skrevet

Det er jo 540leppe på den, men samtidig er det pre-facelift speil, så enten er speilene eller leppa ettermontert. :-k

Kanskje det er gammelbilen til Hofstad? Da er det ihvertfall en 92' 520i. ;)

Skrevet

Fikk vaska bilen idag. Så heeelt jævelig ut inni å utvendig.

d21b4vw2l86ho8v97y68.jpg

81jmrhtzt7g06999jkvj.jpg

1uszepapgu1o0g78sxjh.jpg

jf2z0ncya9nxh35pid6t.jpg

Skrevet

tja, hadde det bare vært en B40 så.... :) er nok bare en 520i med b25. utrolig lite rust på denne, så er meget pen for alderen!

Blir en liten prosjekt bil dette. bytte litt div på den, så evt selges eller brukes. ikke helt bestemt meg enda ;)

Hvem som har eid denne før, kjenner jeg ikke til. ble hentet i Stavanger i natt av en trivelig kar! tok sjangsen på å kjøre hjem, selv om jeg ble opplyst om div feil, men er morro med litt spenning i verdagen.

si at verkstedet bilen sto på kan IKKE ha mye peiling ( VOLVO ) ringte dem for å få opplyst litt info om bilen. dem sa bremsekraft forsterkeren var kaputt derav null bremser å en stooor bensin lekasje og forstillinga var helt på tur etc etc. .

Bilen lekker minimalt med bensin, bilen har stått lenge, så var bare rust på skivene ( Gikk seg greit til etter litt bremsing ) å forstillinga å det andre merka jeg lite til.

Som sagt litt skremmende å kjøre på sommerdekk men gikk fint. såsi bare veier hjemover !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...