Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De interiørlistene som er på dørena, er bare å vippe ut? :)

Må få gjort noe med tre listene mine også. hehe

Veldig fin bil du har der. Har du bilde av interiøret med nye lister? :)

Skrevet

Må av med trekke, så sitter dem skrudd i bakant!

har ikke putta inn det svarte interiøret enda, er det lyse som fremdeles står inni der ;) begynne snart. er bare litt jobb å demontere ALT det lyse å bytte til svart.

Skrevet

ja jeg veit, ser den minste møkkaflekk og dette lyse skinnet er elektrisk og ikke helt 100% strøkent, å det svarte er så godt som spott on :) å planen er å lakkere gliset osv, så da passer det også best med strøkent interiør synes jeg.

Får se om budsjette for lakkering går opp i sommer, da det skal kjøpes Supra Banebil snart å !!

Skrevet

ja, var å prøvde den litt :) vaska den på fager. ( Følgspora ) :lol:

Skrevet
Vekker jo gamle folk som prøver seg på en ettermiddagslur. Spratt jo opp av sofaen. Hørtes hvertfall ut som du rakk å ta igjen Kenneth..

Haha, komisk, men det må jo være fineste lyden å våkne til?! ;) Flott bil dette blir nå, Leif Kristian! :D

Skrevet
Vekker jo gamle folk som prøver seg på en ettermiddagslur. Spratt jo opp av sofaen. Hørtes hvertfall ut som du rakk å ta igjen Kenneth..

haha, ja det er litt lyd i denna eksosen ! rakk å ta han igjen? den impreza`n lå bak i blårøyken der den hører hjemme ;)

Skrevet

Hvis noen er int i interiør til Touring, så er det bare å si ifra ;)

bgk6tnd7iyl21sji63jx.jpg

zubs72q08pwmca7rmpii.jpg

Skrevet

Ja, får da håpe det. et problem da. taktrekke i delebilen er ikke likt mht høytalerne i taket bak. så må da drøye å bytte tak! bytter heller ikke dæsjen, da det i delebilen er så stygt. så grått dæsj å svart interiør?! tror ikke det gjør så mye?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...