///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 De interiørlistene som er på dørena, er bare å vippe ut? Må få gjort noe med tre listene mine også. hehe Veldig fin bil du har der. Har du bilde av interiøret med nye lister?
liffi Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Må av med trekke, så sitter dem skrudd i bakant! har ikke putta inn det svarte interiøret enda, er det lyse som fremdeles står inni der begynne snart. er bare litt jobb å demontere ALT det lyse å bytte til svart.
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Stemmer Så du skal bytte om til svart ja, er greiast det egentlig. Hadde lyst i min gamle, og man ser jo all møkk og dritt med en gang. : /
liffi Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 ja jeg veit, ser den minste møkkaflekk og dette lyse skinnet er elektrisk og ikke helt 100% strøkent, å det svarte er så godt som spott on å planen er å lakkere gliset osv, så da passer det også best med strøkent interiør synes jeg. Får se om budsjette for lakkering går opp i sommer, da det skal kjøpes Supra Banebil snart å !!
liffi Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 ja, var å prøvde den litt vaska den på fager. ( Følgspora )
spruddel Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Vekker jo gamle folk som prøver seg på en ettermiddagslur. Spratt jo opp av sofaen. Hørtes hvertfall ut som du rakk å ta igjen Kenneth..
Turbo-HF Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Vekker jo gamle folk som prøver seg på en ettermiddagslur. Spratt jo opp av sofaen. Hørtes hvertfall ut som du rakk å ta igjen Kenneth.. Haha, komisk, men det må jo være fineste lyden å våkne til?! Flott bil dette blir nå, Leif Kristian!
liffi Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Vekker jo gamle folk som prøver seg på en ettermiddagslur. Spratt jo opp av sofaen. Hørtes hvertfall ut som du rakk å ta igjen Kenneth.. haha, ja det er litt lyd i denna eksosen ! rakk å ta han igjen? den impreza`n lå bak i blårøyken der den hører hjemme
joachim sørlie Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 haha, ja det er litt lyd i denna eksosen ! rakk å ta han igjen? den impreza`n lå bak i blårøyken der den hører hjemme ohyeah!
liffi Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Hvis noen er int i interiør til Touring, så er det bare å si ifra
liffi Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Ja, får da håpe det. et problem da. taktrekke i delebilen er ikke likt mht høytalerne i taket bak. så må da drøye å bytte tak! bytter heller ikke dæsjen, da det i delebilen er så stygt. så grått dæsj å svart interiør?! tror ikke det gjør så mye?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå