Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Følte den ble noe bøsere nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Takker! godt å høre folk liker fronten Gleder meg til å få på denne til sommeren med litt lakk på ! så får bare se hva som skjer ang å lakkere hele, eller la "Rillene" være sort. Men sidekjørtene tror jeg ikke blir montert før jeg får taki bakfanger. skjørta er noe spesielle da dem bygger opp på fremskjermen, å bak ved hjulbue. men vi får nå se
liffi Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Noen som har tenkt seg hitt? Vurderer å lufte 540'n. Mulig med ispigg ! Hvis jeg ikke rekker å få ferdig banebilen;) http://osloogakershus.bmwccn.no/2012/11 ... hoydalsmo/
liffi Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Da slipper 540`n unna med skrekken ! Skal eller bruke denne Må "bare" å få ut motor, bytte turbo, få på ny front IC, lage nye trykkrør , montere ispigg så er vi klare for kjøring
Robkill Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg skal forsøke å få på noen vasse piggdekk på 732i'n, slik at alle Kilemogutta får sladda rundt på isen!
liffi Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Kommer vell ikke så mye da dette er 540i tråden Nei da.. kan sikkert legge ut noen når jeg har fått vaska den litt osv.. akkurat fått den hjem, så skal dulle litt med den først.
liffi Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 hehe.. må ærlig si jeg har litt mere sansen for E34, men stas med en e30 ix da!! Får se hva som skjer med denne. dama har alltid ønska seg E30, så mulig hu får denne å kose seg med. ikke bestemt meg enda. Skal som sagt freshe den opp litt, trenger litt div nye deler ( Små ting bare ) for å bli topp igjen.
316 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Helt konge... Denne helt klart fortjente en ny sjanse, håper du får den på rett kjør!
liffi Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 håper jeg å heldigvis ikke så mye jobb, men noe er det jo.
liffi Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Tenkte det var på tide å gjøre klar bilen så den blir klar til sessongen. Fikk bytta plugger ( olje på kasse diff å motor, sant all veske ble gjort før vinteren Så fikk jeg tatt en liten prøvetur! Men sliter litt med fjusking, å misstenker coil, da den plutselig går på 5-7-8 syl. Går som en kule på alle når jeg passerer 5000 rpm ca.. Så får se på det imorgen!.. PS: Dette "lokalet" er IKKE et Off.Aut.Bilvekrsted Kilemo Redningstjeneste / Kilemo auto har eksistert så lenge jeg kan huske. so this is no ..... Litt synd å tenke på at man ikke har et stort verksted å holde på. vokste opp der, men hadde nok hatt mere bruk for det nå en da jeg var liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå