John90 Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Har samme problem med mine 540'er. Plutselig går den meget dårlig Har prøvd og byttet plugger men det var lite hjelp i..
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 vill nok tro det bare er en bagatell. skal opp til en kompis etterpå å ta diagnose å se om den finner noe der. hvis ikke så begynner jeg bare med coiler , bensinfilter , å litt ymse
marius_m535_90 Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Prøv tomgang regulator, hadde samme problemet på 95 740 prøvde mye rart, bytta tomgangsregulator fungerte den perfekt!
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Får se på det. Kjørt laang tur idag ca 3-4 timer å har gått som en klokke.. MEN... Forbanna ski løpere. De hadde lagd seg ski spor rett over en bakketopp over veien. Der kom jeg da, så bang sa det. Isklumper å snø midt i veien. Flaks jeg ikke har på BBS fronten!
Tzunami Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Uff, blir godt med litt farge og ny fanger, for ikke å snakke om sommerhjul? Sent from my eyePad using Tapatalk
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 farge og må få tatt litt rust å.. begynner å bli litt nå! irriterende... Sommerhjul ja har sommerhjul foran, men måtte hive på no dritt hjul da jeg ikke kom opp hjemmefra pga mye is å snø. bare måtte kjøre en tur da det er så fint vær å bare veier! Så nå er det bare å få tatt litt rust å lakkere litt så holder den nok litt til !
liffi Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Skal bli godt å begynne på bilen snart! Få pussa ned kanaler å dører. Ta den rusta som er kommet å få på litt lakk samt bbs kittet Flere som gleder seg til Gatebil å ser det ut som !!
liffi Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Da har jeg endelig komplett originalt BBS kit til bilen:) På vei hjem med bakfanger ! God følelse
liffi Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Hadde planer om å pusse å lakkere fronten idag, men fikk andre ting å gjøre.. prøve kjøre 325ix fått vaska den litt, å lagt den ut for salg... dama vill beholde 520`n sin så da får jeg prøve å gi E30`n et annet hjem. Bilen har jo stått i 6mnd ca, så var litt møkk å støv på stakkaren. fikk seg en god vask . Så hvis noen er int i en relativt uskrudd E30 så er det bare å si ifra
taxibjørn Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg hadde også ujevn gange i 540 min. gikk over innsug med startgass . lekkasje både i forkant og bak-kant av innsug !! Skrudde av spjeld og tettet med paknings silikon . FIKS !!!!
liffi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Her var det bare plugga som trengtes å byttes;) Går sim en klokke nå, så nå er den snart klar for å brukes igjen!
liffi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Hadde håpet på rundt 40k mht standen. Relativt rustfri å uskrudd! Skal ta noen detal bilder osv i helgen:) så folk ser virkelig hvordan den er! Ligger annonse ute på biler selges / 3 serie - e30
liffi Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Ikke hver dag man finner rustfrie dører til touring:) Men jeg fant bokstavelig talt noen! http://www.amta.no/lokale_nyheter/article6562213.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå