Kristiansan'årn Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Som alltid har du perfekte planter du Leiv liffi reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Å det skal den få! Måtte bare ha seg en liten hvil Tok av skjørt osv igår, å gikk over bilen. Kanalene var overaskende fine, litt rust helt foran ved skjerm bare. Hadde forventet mye mye mer. Så det skal tas, samt litt smått her å der. Nye fjærer/coilovers å noen foringer så blir det nok bra. Å nytt letta enkeltmasse svinghul skal jeg spandere på den iår En hvil er viktig uten tvil. Det kan igrunn være godt med et avbrekk.Enn blir lei av og til. Desto mer inspirasjon får du når du begynner:). Ihvertfall min erfaring..
liffi Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 Blitt mye siste tiden. Var jo 6 E34 her på et pungt så blei Dritt lei... Nå har jeg jo bare 2stk 540 som skal prioriteres, å 2 E28 som får stell neste vinter så det får holde! ( sier jeg nå..... )
liffi Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Blitt mye siste tiden. Var jo 6 E34 her på et pungt så blei Dritt lei... Nå har jeg jo bare 2stk 540 som skal prioriteres, å 2 E28 som får stell neste vinter så det får holde! ( sier jeg nå..... )
liffi Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Ja.... Haha.. Sa seinest på tirsdag at det holdt med biler, så det varte jo lenge Liten lussen 316 ( Godkjent ombygd til 318i ) relativt hel å fin mht rust. Så dette blir A-B bil for dama mens E61 blir ferdig på verksted grunnet motor havari ... Møkkabil.
AHellem Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 så litt bedre ut på disse bilene den e30'en fint interiør! skal den få litt omsorg den også som f.eks nytt panser eller skal den bare virke og gå til e61'en er klar?
liffi Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Hovedsakelig bare gå. Er ikke strøken, men veldig lite rust, å grei bruks stand! Fikk med panser å luke. Må bare få henta det å montert var noe lite plass i bagasjen på disse E30'ne.
liffi Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Liten update da. Kom over et brukt sett FK coilovers til 540i som jeg slo til på da jeg må ha nye fjærer bakpå min ( Trenger en liten vask, men gjør jobben sin ).så da får jeg slipt den ned litt mer til sommeren. Fikk også satt inn Dekkomlegger, avbalanserer å kompressor på verkstedet idag! så nå kan vi være klare til sommeren når bane sessongen starter Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Skrevet Februar 4, 2015 Nei fy... E30 blei smått å uvant. Så da blei det nytt drivstoff å bil Kristiansan'årn og Diiesel reagerte på dette 2
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 (endret) tds har jeg å lyst på en gang, prøv å ikke sot ned hele fagerstrand da Endret Februar 4, 2015 av crabfish190
Robkill Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 tds har jeg å lyst på en gang, prøv å ikke sot ned hele fagerstrand da Fagerstrand er det ikke så farlig med! Fjellstrand han må passe på liffi og Kristiansan'årn reagerte på dette 2
liffi Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Skrevet Mai 14, 2015 (endret) Noen som er int i et M5 interiør til sedan? mangler dørtrekk å det er en liten rift i baksetet .. Endret Mai 14, 2015 av liffi
liffi Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Skrevet Mai 21, 2015 ikke noen som har enkelmasse 265mm liggende å slenge vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå