joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hha sjekk forskjellen på hjula a
APedersen Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Nei, så groom den der var!! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Endelig fått fiksa frontfangeren! Ble ikke strøkent, men er begrensa hva man klarer i hagen.. Ble fornøyd med lakkeringa av leppa. Arbeids benk;)
liffi Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Hva synes dere om lyktesenkere? Synes fronten ble litt bøsere!
bayerks-mach-werk Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 ville ikke hatt lyktesenkere på den modellen her syntes ikke det passer like bra på de gamle fine runde lyktene til bmw. lyktesenkere kler bedre biler som e36 osv mener jeg.
liffi Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Var noe som fulgte med bilen! Måtte prøves på. Får hive dem av å vente på di orange blinklysa;)
scoot Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Den er litt bøs med lyktesenk, men samtidig så er det så feil
liffi Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Den er litt bøs med lyktesenk, men samtidig så er det så feil +1
scoot Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Må dog innrømme det ser mye bedre ut med lyktesenk på bredfronten, enn på preface!!
liffi Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Kan være enig der men ser litt ut som en rånebil når det ble nevnt over her.
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 tror jeg passerte deg på gamle mossevei i dag? så deg forsåvidt på skjedsmohallen i går også grom bil du har! eneste jeg ville gjort annerledes er svarte nyrer og hvite blink bak
liffi Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 har ikke vært ute i dag, men spant en tur i går ja;) mener jeg så bilen din! Er hvite blink bak på den! Svarte nyrer står på lista;)
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 hmm... lurer på hvem jeg så da? for jeg var sikker på at det var deg! så igjennom tråden din nå, og hvite blink bak er iallefall myye penere enn oransje foran er en annen sak joda, bimmern min sto der den sto med AE på omtrent hele tiden, men mens du spant en tur eller to så kom jo en kompis med svart 525ix touring e34 og parkerte foran meg da forresten så fant jeg et bilde (klarte å slette det da ) av deg i 525'n din før du gjorde omtrent noe som helst med den, for et par år siden på samme plass ved skjedsmohallen hvor du prøvde å slenge den ut var morro å se tilbake på gamle bilder og se at jeg faktisk "kjenner" en jeg tok bilde av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå