Gå til innhold

E30 M3 Cecotto 180/505 + F11 side 20


Larsinnj
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg og en kompiss nettopp kommet hjem fra en aldri så liten roadtrip. :)
Turen startet med fly fra Værnes, (propellfly sådan) hele veien til København. Derfra tok vi toget til malmø hvor det sto en hyggelig svenske å venta på oss i sin E30 M3.

Så over bilen kjapt utenfor togstajonen, å hadde vel egentlig bestemt meg idet vi dro ut på motorveien. :) Bil ble det. :) Har kjørt i 156 mil nå, å det er vel verd det. Den er en drøm å kjøre selv om S14 motoren kansje ikke er den kraftigste og hurtigste motoren vil jeg si meg fornøyd med den og. Siden dette er en original Cecotto som det ikke er så mange av i utgangspunktet skal jeg heller ikke gjøre noe drastisk med den. Motor og slikt skal holdes original. Eneste jeg har tenkt å gjøre er å få på evo 3 spoiler bak, samt den carbonleppa til evo 3 foran. :)

Har kun bildene som selger har sendt meg, men skal prøve å få tatt noen bedre snart. :)

it4pbqdmbq7fx3iycayn.jpg
0y6waw2lmnwruyjujun6.jpg
rk6z6a9shkrnxxofi16m.jpg
nfeek65np5bkmlqruzab.jpg
qi37pymqqq415yz6g02i.jpg

Endret av Larsinnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :D Gøy!

Den ser bra ut synes jeg ja, men det er noen skader i lakken. En god del steinsprut på frontfanger, og lakken har sprukket på spoileren og bakfangeren. Eller er den pen. :)

Bilen er jo svensk så jeg har ikke skilter på den foreløpig. Planen var å vente til den er veteran for så å sette skilt på den, men det er jo 8 år til enda. Etter å ha kjørt den nesten sammenhengende i to dager vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge. :P

Hva er pris på slikt da Raymond? Regner med SE vingen passer selv om jeg har den Cecotto-leppa under? Planen er å vente litt med å koste på den, da jeg har litt andre ting å bruke penger på for øyeblikket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...