Pekka Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Hei! Etter oppfordring til å lage presentasjon gjør jeg det;) Dette er da bilen min, Bmw 328 coùpe fra 2000 med kompressor fra ess benka til 310 hk:) Drømmebilen min som jeg tar vare på som gull Er ikke så mye å si enn at jeg er storfornøyd med bilen, kjøreegenskaper og alt som er, går godt gjør den og:) På utkikk etter Vertini Riviera S felger i 19", så har du å selge gi lyd:) Noe mer noen skulle lure på bare å spør! Flere bilder rett under:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Sleng ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 ja bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Her er bilder! Ps til eventuelle biltyver så står denne bilen godt bevoktet i garasje med alarm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Meget fin bil trenger nye felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Husker denne lå ute på finn? Grom bil! Gratulerer med et forhåpentligvis godt kjøp Få på noen gromme hjul, shadowline og m-tech bakfanger så er denne perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Takk takk Det stemmer det Torek:) Bra kjøp, men eneste som var på vei hjem begynte kjørelysa å skru seg av og vise feilmelding på displayet om det, men var bare pærene:) Du kunne vell ikke lett opp link til mtech fangere og shadowline? Hadde vell vært tøft det, så kanskje:)) Er min første bmw så har aldri skjekka opp deler og veit ikke om så mange bra sider:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 flott bil gsbildeler.no og koed.no har mye stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Flott ESS matet BMW! Som de andre sier, skift bakfanger og shadowline lister! Schmiedmann.no , koed.no, nettbutikk.gsbildeler.no er gode sider! ps: Vertini riviera felgene er veldig oppbrukt til BMW nå...selv har jeg Vertini concave felgene, og disse kan jeg virkelig anbefale! Se min tråd (og kommenter gjerne) for å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Takker!, ja den gjør susen kompressoren skal jeg si! Ja er jo forsåvidt ikke helt vanlige felger heller, er bare 1 bil som jeg har sett har di i min kommune.. Går heller for savari enn concave viss det blir andre enn rivieraene, åga leverandørene er utsolgt for riviera i hele norge visstnokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Se der ja Flott bil, liker motoren din også Blir bra hvis du får modda om til shadowline og mtech fangere så dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Denna så pen ut, å ikke gal motor heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Kjempefin bil! Måtte du gi mye for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå