Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn kan det gå ja. Kontrollen var på Skillebekk

Gjett hva! Var visst kontroll der i dag tidlig også....

"Oransje lys fremover, ikke lov" :P Da blir det en tur ned til Risløkka på meg også!

Hahahah deja vu! drar heldigvis så tidlig på jobb at jeg slipper morgenkontrollen :P De blir nok ikke så happy hvis jeg kommer kjørende forbi der nå med de sota rutene satt på igjen, samt us-blink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var endelig Dynavin på plass i dashen. Den nye modellen ser unektelig bra ut, og jeg er strålende fornøyd. Sleit en stund med å få festet braketten til spilleren skikkelig, da den nye modellen ikke passer direkte på den orginale braketten til business radio.

(Beklager elendige mobilbilder, men har ikke noe bedre for hånden for øyeblikket)

IMG_20111104_160648.jpg

IMG_20111104_160703.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig bra med Dynavin lasse :D Får ta en nærmere titt på dette en dag!

Jeg er veldig fornøyd. Ja vi får møtes snart, lenge siden! :P

Veldig fin oppgradering som hever intreriøret betraktlig :)

Enig, hvertfall når spilleren er såpass tilnærmet lik den originale spilleren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til det, det blir nok en realitet ;)

Har du en foreløpig rapport om kvalitet, lyd osv.?

Jeg synes den fungerer helt greit. Må ærlig talt si at den ikke er verdt fullpris (7.900,-), men kampanjeprisen er overlevbar. Funksjonaliteten på den er også relativt midt på 3, hvertfall for min del, da jeg har vært vandt til å bruke en relativt brukervennelig 1DIN spiller, hvor man kunne stille på alt.

Veldig minimal EQ på dynavin (Bass, Treble, Sub, Fader, Balance samt endel ferdige alternativer pop, rock, jazz osv). Men alikevel synes jeg lyden blir langt over tålelig.

Interfacen varrierer fra hvilket alternativ som spiller lyden. Radio og Ipod interfacen er svart/oransj SD og CD er veldig opplysende blå, lyser opp bilen når det er veldig mørkt, så jeg føler meg nødt til å skru ned lysstyrken når mørket kommer :P

Alt i alt en bra spiller, men jeg føler nok at det er det relativt orginale utseende som er det som gjør prisen skyhøy. For min tidligere 1DIN spiller som kosta meg 2999,- var flere hakk bedre når det kommer til funksjonalitet.

NB! Spilleren passer ikke direkte på den originale innfestninga til business spilleren. Følger med deler for lage ny innfestning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer den spilleren sjøl, men syns det egentlig er en vanvittig pris på den selv om det er kampanje :P

Fin bil du har forresten :)

Skal være enig i at prisen er stram, men original-looken er med på å gjøre det veldig verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...