StaLe30 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Tenkte jeg ville dele e30n litt på forumet her for det blir vinter igjen, har ikke akkurat brukt e30n mye i sommer å har heller ikke vært så jævli bra vær det, men selvom det regner idag så tok jeg den ut for å ta noen bilder før jeg fyker avgårde på jobb.. Ikke mye endringer i det siste, kun litt ikke synlige ting og nye hjul for denne anledningen, vet ikke helt hva jeg synes om hjul, så vurderer å selge dem. De er veldig smak å behag, enten så liker man de eller så spyr man av de De heter OZ Exclusive 9x17" ET19 å 9,5" ET15 Jeg kjører med 13mm spacer foran å 12mm bak jeg er ingen fotograf men håper bilen syns på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Veldig pen e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Fan denne var FET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Nå ble jeg skikkelig misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Tøffe hjul det der. men du har hatt mange andre som har vært bedre på bilen din. Jeg likte spes Hartgefelgene og M5 turbinfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Elskbare felger og deilig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Jepp enig liker ikke felgene selv , Hehe derfor skal de selges, hartgehjula savner jeg veldig M5 turbine holder jeg på å lakke om så de blir å se igjen etterhvert, sammen med noen andre å litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 digger den e30 din, må være en av norges råeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvilket interiør har du? sport evo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvilket interiør har du?sport evo? det står jo at det er sport evo intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvilket interiør har du?sport evo? det står jo at det er sport evo intr Oh boy.... My bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 er den godkjent med motor, senk og felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 er den godkjent med motor, senk og felger? Det mener jeg at den er Pooorno den her assa!! ;DDD Som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 er den godkjent med motor, senk og felger? Motoren er vel godkjent. Men senk er jeg usikker på. Men felgne blir vel aldri godkjent, da han bytter nye hver uke Jævli pen bil Ståle, men likte ikke felgene : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå