Gunnar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 S.Hafsmo skrev: Den virker fint her. Den har dog blitt mere kresen på max filstørrelse. Det stemmer nok ja! Den kom jeg ikke på da jeg satte den opp på ny - default max file size er 2MB i PHP5. Har økt den nå - så det skal være enklere med opplasting.
ervik Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Gunnar skrev: S.Hafsmo skrev: Den virker fint her. Den har dog blitt mere kresen på max filstørrelse. Det stemmer nok ja! Den kom jeg ikke på da jeg satte den opp på ny - default max file size er 2MB i PHP5. Har økt den nå - så det skal være enklere med opplasting.
Fredrik Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Nå tror jeg dessverre at det er problemer med bildeserveren igjen...
Evenol Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Fredrik skrev: Nå tror jeg dessverre at det er problemer med bildeserveren igjen...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Tilsynelatende ikke... heldigvis, men jeg opplevde problemer ved 17 tiden igår ettermiddag...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 jeg får ikke til og se noen bilder på bimmers nå.. er det flere som har problemer? eller er det bare datan/nett linja mi som er problemet.. er bare bimmers jeg har problemer og..
ervik Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 jon///M skrev: jeg får ikke til og se noen bilder på bimmers nå.. er det flere som har problemer? eller er det bare datan/nett linja mi som er problemet.. er bare bimmers jeg har problemer og.. da er vi nokk to
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 får til og legge inn bilder, men får ikke til og se noen av bildene som ligger her på bimmers..
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Jeg får ikke sett bilder i Internet Explorer, ser bare den sirkelen som snurer rundt og rundt, og dette gjelder også bilder som er linket fra andre nettsider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå