KennethW Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Naah, pb er så treig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Den virker fint her. Den har dog blitt mere kresen på max filstørrelse. Det stemmer nok ja! Den kom jeg ikke på da jeg satte den opp på ny - default max file size er 2MB i PHP5. Har økt den nå - så det skal være enklere med opplasting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Den virker fint her. Den har dog blitt mere kresen på max filstørrelse. Det stemmer nok ja! Den kom jeg ikke på da jeg satte den opp på ny - default max file size er 2MB i PHP5. Har økt den nå - så det skal være enklere med opplasting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Alt er i orden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Funker for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Nå tror jeg dessverre at det er problemer med bildeserveren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Nå tror jeg dessverre at det er problemer med bildeserveren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Tilsynelatende ikke... heldigvis, men jeg opplevde problemer ved 17 tiden igår ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 jeg får ikke til og se noen bilder på bimmers nå.. er det flere som har problemer? eller er det bare datan/nett linja mi som er problemet.. er bare bimmers jeg har problemer og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 jeg får ikke til og se noen bilder på bimmers nå.. er det flere som har problemer? eller er det bare datan/nett linja mi som er problemet.. er bare bimmers jeg har problemer og.. da er vi nokk to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Virker fint her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 får til og legge inn bilder, men får ikke til og se noen av bildene som ligger her på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 får ikke opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Bildene virker hos meg (Firefox). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Jeg får ikke sett bilder i Internet Explorer, ser bare den sirkelen som snurer rundt og rundt, og dette gjelder også bilder som er linket fra andre nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå