EasyL Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ja, det er klart det går tregt når jeg ikke vet at det er noe galt... Har ikke moderatorene noen mulighet til å kontakte deg annet enn gjennom bimmers? email, tlf etc.? Fint at du jobber med feilen nå ihverfall. Savner å se bilder av fine bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 skal vi prøve på en liten innsamling av penger? slik at gunnar kan oppgradere serverene uten å bruke egne penger på dette? tror nok dette gratis forumet har hjulpet veldig mange med blant annet teknisk hjelp og kjøp og salg av deler og biler, helt gratis. Skader vel ikke så mange å donere 50, 100 eller 200 kr til dette forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 skal vi prøve på en liten innsamling av penger? slik at gunnar kan oppgradere serverene uten å bruke egne penger på dette? tror nok dette gratis forumet har hjulpet veldig mange med blant annet teknisk hjelp og kjøp og salg av deler og biler, helt gratis. Skader vel ikke så mange å donere 50, 100 eller 200 kr til dette forumet? Det står litt om det her. viewtopic.php?f=9&t=206224 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Donerte kun et par dager etter jeg ble medlem. Verdt å gi en støtte for all hjelp man får her. :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Godt poeng, har gitt en bitte liten gave til bildeserveren, foreslår at alle som føler de har en liten penge til overs gjør det samme, så blir det plutselig nok. Mange bekker små gjør stor å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Da tror jeg det skal begynne å fungere igjen hos noen sånn etterhvert. Kan hende en del må vente på DNS-oppdatering før det virker, men noen vil nok begynne å få opp bilder allerede nå - og kunne laste opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Testing.... Testing.... Edit: Fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 For oss som er interesserte, hva var feilen? (Hvis det var noe annet enn et gåent hovedkort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Var det ikke en svidd PSU? Uansett, bra jobbet, Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick92 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Virker som om alt er oppe å går igjen i allefall som jeg ser. All takk til gunnar som fortsatt holder forumet oppe! Kommer et bidrag fra meg om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Trodde det var PSUen, men bytta den og det var like dødt, så det var nok hovedkortet som hadde tatt helt kvelden. PSUen fikk nok aldri noe ON-signal. Sjekka det ikke noe mer nøye enn at kabelen fra bryteren var kobla på hk, og bytta maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Godt at det er oppe å går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kan det ta lang tid tro? Jeg kan ikke se/laste opp bilder enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kan det ta lang tid tro? Jeg kan ikke se/laste opp bilder enda. Funker fint hos meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå