Hansh Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Jeg hadde samme problemet i går, og i dag frem til jeg restartet IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Jeg hadde samme problemet i går, og i dag frem til jeg restartet IE. Hva mener du med å restarte IE? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Antageligvis lukke nettleseren helt og starte opp på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Antageligvis lukke nettleseren helt og starte opp på nytt Data'en har vært slått av og på, så da har jo nettleseren også startet på ny uten noen endring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Hmm, merkelig. Får en lastet opp, så har en jo kontakt med webserveren. Kan det hende dere skulle cleara cachen i nettleseren nå etter forumoppdateringen? Virker fint hos meg, både via tapatalk på telefonen og Win7 på jobb og hjemme. Kan dere som har problemer prøve å klikke på bildet og se hva som skjer når dere åpner det direkte utenfor forumet? Evt da prøve Ctrl+F5, det kan testes i bildetrådene også. Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hmm, merkelig. Får en lastet opp, så har en jo kontakt med webserveren. Kan det hende dere skulle cleara cachen i nettleseren nå etter forumoppdateringen? Virker fint hos meg, både via tapatalk på telefonen og Win7 på jobb og hjemme.Kan dere som har problemer prøve å klikke på bildet og se hva som skjer når dere åpner det direkte utenfor forumet? Evt da prøve Ctrl+F5, det kan testes i bildetrådene også. Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app Men det er jo ikke noe bilde å trykke på, der bildet skulle vært er det bare den loading gif'en som snurrer hele tiden uten noe mer skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 er samme her, får opp loading tegnet som bare snurrer rundt uten og ha mulighet til og trykke på noen av di, hjelper ikke og trykke ctrl + f5, og får ikke sett bilder som er lastet opp på forumet eller via andre sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Så hvis dere går inn på denne: viewtopic.php?p=2410736#p2410736 Så ser dere kun det loading-ikonet? Hva hvis dere går inn på denne da? http://images.bimmers.no/files/8jyaxotrthene7f9lxe3.jpg Det er linken som forsøker å vises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Ser bildet på den andre linken, men ikke den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 ser også bilde i den andre linken men ikke i den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Så hvis dere går inn på denne: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?p ... 6#p2410736Så ser dere kun det loading-ikonet? Ja, ser kun loading-ikonet. Hva hvis dere går inn på denne da? http://images.bimmers.no/files/8jyaxotrthene7f9lxe3.jpg Det er linken som forsøker å vises. Ser bildet når jeg trykker på den linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Noen av dere som sliter som har litt peiling på html og kunne prøvd å finne ut hva det er dere ser, og hva som gjør at det ikke virker? F.eks. sjekke source der bildet ikke virker, og se hva dere ser i koden, her hos meg, hvor det virker, så har jeg følgende: Testing 1-2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Har ikke peiling på html, men når jeg høyreklikket på loadingikonet og klikket 'vis kilde', så kommer det opp mer enn 1900 linjer med koder?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Hehe.. Stemmer godt det, er jo det serveren genererer hver gang du går inn på en side, og som sendes til nettleseren din som igjen konverterer det til det GUIet (grensesnittet) som du ser på skjermen din. Forteller for alt skal stå, og funksjonaliteten i det. Får du noe treff hvis du tar ctrl+f (find) og taster inn images.bimmers.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Jeg får ingen treff. Har dog kun dette problemet i IE på en PC. På en annen PC funker det helt fint i alle nettlesere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå